Zumba dvd, har du det?

arika

Forumet er livet
Hvor kjøpte du den, er du fornøyd og bruker du den?
Pris?

jeg har, men har ikke dvd-spiller enda.. venter på blueray-spiller jeg har oppnådd gjennom tupperware.. ;) Samme har jeg gjort med zumba'n.. så har ikke betalt noe.. er 3 dvd'er og to sånne håndvekter.. gleder meg til å prøve det ut på gulvet!! :D

LittleMonkey skrev:
Jeg lastet ned emoticon

Har vudert det ;)

arika skrev:
LittleMonkey skrev:
Jeg lastet ned emoticon

Har vudert det ;)

emoticon

Fort deg nå, før datalagringsdirketivet setter i gang! Slik at du kan zuuuumbe deg gjennom dette og kommende år emoticon

Har nettopp bestilt fra tv-shop, så venter i spenning. Betalte vel 499 tror jeg.

har hatt i godt over et år, men aldri brukt denemoticon

kostet 399,-

opp

jeg har zumba basic&20 minutes express, zumba cardio party og zumba sculpt and tone... menne..... eg lastet ned :P og ville helt ærlig ikke brukt penger på det, så hvis det ikke hadde gått an å laste ned hadde jeg aldri hatt det... og syns egentlig det var like greit å bare ta en joggetur mesteparten av gangene, for helt ærlig, hvor mye trent blir man av å bevege på hoftene i 20 minutter? ble ikke svett engang :P

Jeg kjøpte det via tv-shop for 499,- og jeg brukte det masse før jeg ble gravid og fikk bekkenproblemer. Jeg synes det var verdt det, og jeg må nok ha jobbet godt, for jeg ble god og svett hver gang :-P

Back
Topp