Zombie trøtt

Myttmytt

Andre møte med forumet
Noen andre her som er trøtte? Jeg jobber 100% og har en ganske aktiv jobb, slik at når jeg kommer hjem så er det ikke stort igjen av energi. Sover gjerne rett etter jobb til 21-22 på kvelden før jeg spiser litt og sover til neste dag. Noen som har noen tips? Pleide å trene hver dag før jeg ble gravid og nå de siste 2 ukene har det blitt så ille at det jeg orker bare en gang i helgen.
 
Samme her... har begyndt nå de siste ukene.. dødstrøtt legger meg mellom 7 å hal 8.. død når jeg skal vokne neste morgen...
 
Jeg var også sånn i noen uker! Ble mye bedre rundt uke 12. Har fremdeles enkeltdager jeg er veldig trøtt, men stort sett oppegående nå! [emoji28] er 16+0 i dag.
 
Jeg er også helt dau på kvelden og periodevis på dagen og jeg er 100% sykemeldt.. når kl bikker 1900 fungere jeg ikke lenger[emoji28]
 
Er nå tilbake i jobb 50% og har fått helt splitta døgnrytme. Sover fra etter midnatt til rundt 5-7 på morningen, og sover igjen til 10-11. Og deretter to-tre timer etter jobb i 17-18 tiden. Slitsomt.... 14+6 og fremdeles dødstrøtt :p
 
Var også sånn frem til ca uke 10. Da begynte det å avta. Nå er jeg (nesten) helt meg selv igjen. Er straks 16 uker på vei :)
 
Har det helt likt, jobber 100 % og har 2 barn som også krever sitt på hjemmebane (selv om pappaen stiller mye opp). Blir fort leggetid tidlig på kvelden[emoji42][emoji42][emoji42]
 
Back
Topp