zip e mate vs cuttlebug??

et litt dumt spm kanskje?? men vet du hvem de eventuellt ikke tar... så jeg ikke bestiller på nettet... også tar ikke zipen dem[8D]

nei, det vet jeg ikke[8D] kjøpte den for to dager siden skjønner du.. egentlig litt impulskjøp.. for damen i butikken var såå god selger[8D] 

hmmm... men de solgte kun denne maskinen der jegvar.., og der solgte de cuttlebug dies.... hmm.. dette må jeg komme til bunns i.... er det noen her inne som har zip maskin og cuttlebug dies???[:D]

jepp..s akl gjøre det eterpå.. må logge meg på den andre dataen min..... for jeghusker ikke passordet mitt.. og på den har jeg automatisk innlogging...

men jeg troir jeg skal ta meg en tur til den but jeg handlet i... da kan jeg sjekke der.. for de har en slik en til utlånb med en haug med shapes... satser på at en av de som er tilutlån er en cuttlebug shape.!! kryss fingren for at det går!![:D]

ORIGINAL: hsm

ORIGINAL: Gulerota27

hmmm... men de solgte kun denne maskinen der jegvar.., og der solgte de cuttlebug dies.... hmm.. dette må jeg komme til bunns i.... er det noen her inne som har zip maskin og cuttlebug dies???[:D]

Om du er medlem på scrapping.no så kan du jo legge inn et innlegg
under norske butikker å spør.
Gjør det, jeg er nysjerrig på hvilke svar du får.

nå er cuttlebug dies testet på zipen min... det funka!![:D] måtte bare eksperimentere litt...... [:D][:D] men det gikk![:D]

Back
Topp