*ZimileMamma*

ORIGINAL: 11Giggs

Er du blitt ruger nå??
Er så spent! [:D]

Nå har jeg blitt ruger! [:)]

Fikk jo som sagt ut 13 egg, 10 ble befrukta men så var bare 3 som var bra nok etter 1 dag. Men i dag fikk vi beskjed om at 4 ble befruktet, men dessverre bare 1 egg som ble så bra at de kunne sette det inn! [&o]
Men 1 egg er jo nok det...så satser på at dette er gullegget!! [:)]

ORIGINAL: ElinR

grattis som ruger, dette ER gullegget vettu[:D]

[:)]
Ja, dette MÅ være gullegget!! [:)]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

grattis som ruger, dette ER gullegget vettu[:D]

[:)]
Ja, dette MÅ være gullegget!! [:)]

er d 22.sept du skal teste?[:D] eller pleier du å snikteste??[8D]

Skal teste 22 september ja, men jeg kommer nok til å snikteste litt [8D] 14 dager er leeeeeeenge! [;)]

Gratulerer som ruger [:D][:D]
Det bare mååå være gullegget som er satt inn [;)] Det har jeg bestemt [:D] hi hi

Velkommen i rugeklubben da.. Naa er vi tre som er omtrent likt i loypa.. Haaper alle faar den streken vi lengter etter

ORIGINAL: Kanskje snart?

Velkommen i rugeklubben da.. Naa er vi tre som er omtrent likt i loypa.. Haaper alle faar den streken vi lengter etter

Det er så spennende [:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Gratulerer som ruger [:D][:D]
Det bare mååå være gullegget som er satt inn [;)] Det har jeg bestemt [:D] hi hi

Thanks! [:D]
Ja, det bare MÅ være gullegget! Er jo litt snurt for at det ikek ble mer enn 1 egg, siden legen i Porsgrunn sa jeg ksulle få 2 hvis det ble det! Men det trengs jo som kjent bare 1! [:D]

Selv gratulerer som ruger, blir spennende tid fremover! [:)]

Super spennende!
Krysser fingrene for oss alle! [:D]
Hvor mmange egg har du satt inn? [;)]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Super spennende!
Krysser fingrene for oss alle! [:D]
Hvor mmange egg har du satt inn? [;)]

Jeg har satt inn to. Fikk fire befruktede. Desverre var de andre ikke gode nok til aa faa noen paa frys [8|]

Back
Topp