Trocky308 Blir kjent med forumet 14 Mar 2016 #1 Vurdere en uke på gran canaria i april. Mn er usikker på denne virus smitten. Noen som vet om det er et problem der?
Vurdere en uke på gran canaria i april. Mn er usikker på denne virus smitten. Noen som vet om det er et problem der?
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 14 Mar 2016 #2 Nei, det er den ikke.
Håpefull85 Forumet er livet Sensommerbarna 2016 Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Julibarna2024☀️ 15 Mar 2016 #3 http://www.fhi.no/tema/zikafeber/fakta-om-zikafeber Ingen ting om GC
Lillii Glad i forumet Julimammaer 2016 15 Mar 2016 #4 Jeg tenker litt på sommeren i siktet, men det er vel ikke no fare for at det kommer mot Norge?
Gabella Forelsket i forumet Augustbarna 2021 15 Mar 2016 #5 Vi skal til Gran Canaria i april. Har ikke hørt at det er noe problem der, men tenker så klart litt på det..
Vi skal til Gran Canaria i april. Har ikke hørt at det er noe problem der, men tenker så klart litt på det..
Håpefull85 Forumet er livet Sensommerbarna 2016 Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Julibarna2024☀️ 15 Mar 2016 #6 Lillii skrev: Jeg tenker litt på sommeren i siktet, men det er vel ikke no fare for at det kommer mot Norge? Klikk for å utvide … Se linken over for ennå mer info
Lillii skrev: Jeg tenker litt på sommeren i siktet, men det er vel ikke no fare for at det kommer mot Norge? Klikk for å utvide … Se linken over for ennå mer info
Trocky308 Blir kjent med forumet 15 Mar 2016 #7 Tror vi reiser da... skal høre med jordmor og. Hadde jo vært då himmelsk med litt varme før man bei så stor
Tror vi reiser da... skal høre med jordmor og. Hadde jo vært då himmelsk med litt varme før man bei så stor
junibebi89 Gift med forumet 16 Mar 2016 #8 Tenker også at det burde være i orden å dra dit Jeg vil bli med til budapest i mai og tenker seff på at det kan være der og men tenker at det er trygt der
Tenker også at det burde være i orden å dra dit Jeg vil bli med til budapest i mai og tenker seff på at det kan være der og men tenker at det er trygt der
B *Blenda* Guest 16 Mar 2016 #10 Sniker fra juni.. Ringte Folkehelseinstituttet og de sa det var helt trygt. Vi skal en tur nedover selv.
Sniker fra juni.. Ringte Folkehelseinstituttet og de sa det var helt trygt. Vi skal en tur nedover selv.