zero2four lacruz

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Noen som vet om den er go?
Jeg kjøpte den til sydenturen i dag:-)

Trille:-)

zero2four-lacruz-trille-black.jpg

aaaaahaaa! trodde det var en solkrem! :p
Ser fin ut da! Hva koster den?

Jeg fikk den for 600 kr:-)
Virker helt grei, man kan ikke legge henne helt ned i den da.

Jeg fikk den for 600 kr:)
Virker helt grei, man kan ikke legge henne helt ned i den da.
Men de trenger ikke å ligge HELT flatt da =)
T lå sjelden helt flatt etter 7-8 måneders alder pga astma. Han ble så tett da han lå helt ned...

Men de trenger ikke å ligge HELT flatt da =)
T lå sjelden helt flatt etter 7-8 måneders alder pga astma. Han ble så tett da han lå helt ned...

Nei hun som solgte meg vognen sa også det:-) Hun skal jo ikke sove i den om natta, bare dupp på dagen:-)

Blir sikkert kjempefin på dagtid :D

Håper på det, den er uansett kjøpt og betalt:-)
Lurer på hvor lett det blir å få henne til å sove dupp i syden, aldri tenkt over hehe:-)

Håper på det, den er uansett kjøpt og betalt:)
Lurer på hvor lett det blir å få henne til å sove dupp i syden, aldri tenkt over hehe:)
Hehe, hun kommer sikkert til å sove greit =) Blir mye inntrykk på de små.
Jeg ville prøvd å finne et ganske mørkt myggnetting å ha over

Hehe, hun kommer sikkert til å sove greit =) Blir mye inntrykk på de små.
Jeg ville prøvd å finne et ganske mørkt myggnetting å ha over

Tenkte jeg skulle kjøpe det ja, så hun blir litt isolert, det skal vel gå greit i forhold til lufting (så det ikke blir for tett).

går sikkert fint, hvis dere belager dere på å gå tur når hun skal sove f.eks. ;) Er det veldig varmt (noe det sjeldent er i mai) kan det jo hende at hun helst vil sove inne på rommet hvor det er svalt! :)

går sikkert fint, hvis dere belager dere på å gå tur når hun skal sove f.eks. ;) Er det veldig varmt (noe det sjeldent er i mai) kan det jo hende at hun helst vil sove inne på rommet hvor det er svalt! :)

Skal ikke være rundt 25 grader i gjennomsnitt, så grei temp:-) Vi har balkong da, så vil hun sove inne kan jo vi nyte været utendørs likevel.
Mannen mente vi kunne spise middag på hotellet etter hun var lagt hvis vi tok med babycallen, men det tørr jeg ikke.

Skal ikke være rundt 25 grader i gjennomsnitt, så grei temp:) Vi har balkong da, så vil hun sove inne kan jo vi nyte været utendørs likevel.
Mannen mente vi kunne spise middag på hotellet etter hun var lagt hvis vi tok med babycallen, men det tørr jeg ikke.
Åh nei, det hadde ikke jeg turt heller!
Da hadde jeg heller lagt ungen i vogna og trillet for å spise middag, og lirket ungen i seng etterpå :p

Åh nei, det hadde ikke jeg turt heller!
Da hadde jeg heller lagt ungen i vogna og trillet for å spise middag, og lirket ungen i seng etterpå :p

Ja, jeg tror vi bare spiser tidlig for så kose oss ute på balkongen etterpå, kjenner jeg oss rett er vi trøtte hehehe:-)

Ja, jeg tror vi bare spiser tidlig for så kose oss ute på balkongen etterpå, kjenner jeg oss rett er vi trøtte hehehe:)
Ja vi prøvde oss på noen litt senere kvelder med T da han var 3 år på sydenferie og hadde sovet litt i vogn på dagen. Men vi var jammen meg trøtte og slitne av sola alle sammen :p

Ja vi prøvde oss på noen litt senere kvelder med T da han var 3 år på sydenferie og hadde sovet litt i vogn på dagen. Men vi var jammen meg trøtte og slitne av sola alle sammen :p

Rart med det, så har jeg ikke noe lyst til å kludde til den fine leggerutinen vår like før mannen skal i permisjon og jeg i jobb:-)

Back
Topp