Zero2four Bangkok trille til baby 2mnd?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Trenger svar fort!! Vi skal til danmark om ca 3 uker og trenger en reisetrille som ikke tar mye plass. Har sett på Chicco Liteway og Zero2four Bangkok trille. Kan en baby på 2 mnd bruke de trillene der hvis ryggen legges helt ned? Noen andre som har hatt en av de trillene til baby? Hvor gammel og hvordan gikk det? :)
 
Se på baby jogger vue. Den kan du ha mot deg og er på knall tilbud på babyshop :)
 
Vi har kjøpt baby jogger city gt, veldig fornøyd:)
 
Trenger svar fort!! Vi skal til danmark om ca 3 uker og trenger en reisetrille som ikke tar mye plass. Har sett på Chicco Liteway og Zero2four Bangkok trille. Kan en baby på 2 mnd bruke de trillene der hvis ryggen legges helt ned? Noen andre som har hatt en av de trillene til baby? Hvor gammel og hvordan gikk det? :)
Ville gått for en mer stødig en til baby.. Kjøp heller en brukt bagvogn som du ikke trenget være så redd for
 
Ville gått for en mer stødig en til baby.. Kjøp heller en brukt bagvogn som du ikke trenget være så redd for
Hadde jeg kjøpt ny bagvogn så har jeg samme problemet som jeg har med den jeg har nå og det er at bagvognen tar hele plassen i bagasjerommet.
Det går nok veldig fint å bruke den zero2four bangkokvognen, legger ryggen helt ned å bygger den litt opp sånn at hun ligger godt :) spurte på butikken også å de sa det gikk bra bare jeg måtte legge ned ryggen sånn at hun lå nede :)
 
Hva med å kjøpe en softbag å legge i trillen? Vet mange gjør det
 
Back
Topp