Zero2Four Bangkok, erfaringer?

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Vi skal reise til Lanzarote i mars og vil ikke akkurat ta med Emmaljunga vogna på flyet, så da lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med zero2four Bangkok trilla? Har sett litt på den og synes den virker veldig grei.
Kan få låne ei annen zero2four trille i svart skinn (eller kunstskinn) som ikke kan legges like langt bak og skyggen ikke dekker like godt. Men er det vært det å gå til innkjøp av egen trille? Blir noen turer til Brasil også når hun blir eldre...

Ja, kan kanskje nevne at jenta vår kommer til å være 5,5 mnd når vi reiser...

Jeg ville nok hatt en trille som kan legges helt flatt ( Bangkok er jo forsåvidt nesten det) og vent mot meg.. Syns også denne virker litt åpen? De er jo fortsatt små ved 5 mnd alder, sover fortsatt en del da. Og en slik billig trille er jo litt skranglete (?) tenker at siden babis er så liten og dere planlegger flere turer, kan dere kanskje invistere i en litt mer robust trille som kan vare vognperioden ut? Nevner ( min favoritt som har vært med på mang en tur) Bugaboo bee- denne kan snus begge veier,

Ellers så syns jeg egentlig at små bebiser bør få sove i sin vante vogn, og heller invistere i en pram pack. Så kommer alt sikkert frem! Men det er min mening;-) bee en er fantastisk god vogn da, men bør kanskje ha en slags soft bag hvis små bebiser skal ligge der. Ellers selges både solparaply og ekstra "caps" til kalesjen som ekstra utstyr til vogner som beskytter godt mot solen

Back
Topp