Zeracette

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Dere som har brukt det mens dere ammer, har dere fått mensen etter de 2-3 første tabl? Og var det vanlig blødning?
Jeg har brukt de i 3 dager nå, og det er bare rosa, koagulert blod som kommer, altså bare rosa klumper (sorry ekkel beskrivelse...) bare lurer på om det er sånn det skal være..

Jeg fikk konstant blødninger av de jeg :/så skal aldri brukes hos meg igjen hvertfall :p men er jo veldi individuelt :)noen får jo ikke blødning i det hele tatt på de :)

Når jeg brukte cerazette så hadde jeg småblødninger så og si hele tiden, så gleden var stor når jeg sluttet å amme og kunne begynne med vanlig p-piller igjen. Jeg fikk vanlig mens når jeg begynte på det, 8 uker etter fødsel(hadde renselse i 6 uker).

Rakk å få mens 2ganger bare på første brette.. Så jeg kutta de ut, og gikk tilbake til vanlige p-piller siden amminga gikk rett vest :/

Jeg hadde ingen blødninger med den mens jeg ammet. Den kom ca. 2 uker etter at jeg sluttet.
Jeg går fortsatt på den (sluttet å amme i juni i fjor) og får kun blødninger når jeg ikke tar den på timen.

Last edited:
Hadde ingen blødninger med den, helt fram til jeg sluttet å amme helt, da kom mensen. (Siste to mnd ammet jeg kun 1 gang om dagen også faktisk....)

Gikk på cerazette før, da jeg begynte med dem hadde jeg små uregelmessige blødninger/brun utflod i ca to mnd, deretter hadde jeg aldri mensen igjen. :-) Litt pes i starten, men alt i alt verdt det da jeg haaaater å ha mensen! Kommer til å begynne på de pillene igjen når babyen er født. :-)

Er det det samme som minipillen?

Jeg blødde litt hele tiden og ble i tillegg gravid - så man kan jo si at de ikke funket for meg ihvertfall :p

Det er veldig individuelt dette med p piller! Snakk med legen om du er usikker på noe. Hadde mensen unde amming mens jeg tok de... Ingen problemer med noe :)

Blødde hele tiden så ga opp etterhvert! Var virkelig ikke verdt det :-)

Fikk enorme blødinger av de..store klumper på størrelse med ei appelsin flere ganger daglig..blei livredd og kasta heile driten i søppla. Aldri igjen!

Æsj:-/ er visst mye forskjellig her, ja.. Jaja, får se det ann da, tror ikke gubben er begeistra for blødning nå, siden det er 6 uker siden fødsel :-P

i starten fikk jeg mensen, varte lengre enn jeg pleide. etter mensen gikk jeg å små blødde. Så stoppet det opp. Så kom mensen tilbake igjen blødde enormt mye og smertefult, først mørkt så vanlig farge, så jeg nesten trodde jeg hadde vært gravid. så vet ikke jeg om jeg er såå fornøyd. begynte på de for å kunne ha siker sex ikke gå å små blø. Så vurderer å bytte.

i starten fikk jeg mensen, varte lengre enn jeg pleide. etter mensen gikk jeg å små blødde. Så stoppet det opp. Så kom mensen tilbake igjen blødde enormt mye og smertefult, først mørkt så vanlig farge, så jeg nesten trodde jeg hadde vært gravid. så vet ikke jeg om jeg er såå fornøyd. begynte på de for å kunne ha siker sex ikke gå å små blø. Så vurderer å bytte.

Back
Topp