Zalando salg

Ånei.. Jeg som driver å overbeviser mannen om at jeg må få kjøpe overlock så jeg kan sy klærne selv... "Du veit, da trenger vi ikke kjøpe babyklær en gang, for det er svindyrt i forhold til å sy selv..." Men det blir jo annerledes når det er salg?? :D

Ånei.. Jeg som driver å overbeviser mannen om at jeg må få kjøpe overlock så jeg kan sy klærne selv... "Du veit, da trenger vi ikke kjøpe babyklær en gang, for det er svindyrt i forhold til å sy selv..." Men det blir jo annerledes når det er salg?? :D
Haha ja jeg ble veldig fornøyd når jeg fikk 3 bodyer for under 100 lappen samt bukser til 45kr, fine kjoler og div til under halv pris:) er jo syke priser å er jo ikke lenge de bruker klærne heller. Men må jo si at hjemmelaget klær er jo supert da,skulle ønske jeg hadde tålmodighet og kunnskap til å lage litt klær selv jeg:p
Har prøvd meg på å strikke vognteppe,men etter å ha måtte rakna opp flere ganger er tålmodighet min på grensen til nådd:wacky:
Enda godt mamma har tilbydd seg å strikke d jeg har lyst på,så da får hun noe hjemmelaget i hvertfall:D
Tenkte kanskje d var mest vinterklær som kom på salg nå,men d virker som om d er fjorårsmodeller som må vike plass for nytt. Fant i hverfall mye til sommer og høst:)

Jeg fikk kjøpt meg noen gravidklær, og 5 par sko (meg og de to jentene). Tenkte ikke på babyklær [emoji12] Er det mulig...hehehe

Back
Topp