Zalando og retur av varer

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen her som har retunert varer til Zalando?

Hvordan var erfaringen, hvor lang tid tok det og hvilken betalingmetode brukte dere (faktura, kort, paypal)?

Det løpeskoen jeg bruker er jeg ikke helt fornøyd med siden den siste modellen et litt smalere foran.
Har funnet en annen modell i samme merke som skal være veldig lik, men har mer demping der jeg ønsker det, og er bredere foran.
Har lett etter dem i flere sportsbutikker for å prøve dem, men de er utsolgt over alt.
Vurderer å kjøpe dem, og eventuelt returnere dem dersom de ikke sitter slik jeg ønsker de skal sitte.

Veldig enkelt og det gikk kjapt, men mener å huske man må printe returlappen selv (mulig det er endret nå). Betaler alltid med kredittkort.

Veldig enkelt og greit med retur av varer til Zalando. Jeg har alltid betalt med Paypal, på grunn av den sikkerheten de kan tilby, og har aldri opplevd at det har gått lang tid før Zalando returnerer pengene.

Du må printe ut en returlapp fra din side hos Zalando, eller du kan få den sendt hjem i posten om du ikke har printer. Det pleier jeg å gjøre og det har bare tatt et par dager før den har dukket opp i postkassa.

Enkelt som det kan bli omtrent. Må ha printer

Back
Topp