Zakynthos

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har vært her som vil dele erfaringer ???? Skal til syden en uke i juni og har litt lyst å dra hit.. Er jo den "sørligste" av de Ioniske øyene.. Har vært på Corfu som er den nordligste. Synes det var nyydelig der.. Nen som har tips til hvor vi kan bo, hva å se osv ???? Er sambo , meg og Ovedie som skal reise [:D] 

Jeg og sambo har vært der 2 år på rad,i 2006 og i 2007...:) I juni begge gangene. Sist vi var så var det hetebølge,43 grader i skyggen i ett par dager...huffameg:(
Men det er en kjempefin øy,jeg eeeelsker Hellas!!!:):)

Har vært der(tror det var i 2000) og husker det var fiiint, men det var før jeg ble mamma så har dessverre lite å bidra med på det området annet enn at jeg nok ville valgt å bo i Aragassi og ikke i Laganas.

Husker forøvrig at det var skogbrann da vi var der. Ingen dramatikk for vår del men husker helikopteret dro over åsen med vannkurv. Så røyken i det fjerne. Har bilde av det.

Ja, jeg og sambo har vært der. Nydelig øy, men det tar ikke lange stunda å se hele øya. Så hvis det er opplevelsesferie er den kansje ikke noe. Men nydelige strender, nydelig vann, og spennende grotter en kan svømme gjennom hvis dere tar en dagstur i båt[:)].

Back
Topp