Zøvn zuger?!

Det kan ikke være at han har behov for litt lengre dupp på dagen da? At han rett og slett er overtrøtt når det kommer til leggetid. Min på 23 mnd får i alle fall veldig dårlig søvn hvis han blit overtrøtt før vi får han i seng.

ORIGINAL: vinter09

Det kan ikke være at han har behov for litt lengre dupp på dagen da? At han rett og slett er overtrøtt når det kommer til leggetid. Min på 23 mnd får i alle fall veldig dårlig søvn hvis han blit overtrøtt før vi får han i seng.

Joo.. men jeg synes egentlig det var værre før når han sov lenge.. Sov gjerne 1 -2 timer før nemlig.. [:)]

Har du prøvd å justere temperaturen på rommet hans? Står sengen hans litt inneklemt et sted eller står den veldig fritt? Lyst eller mørkt på rommet?

ORIGINAL: vinter09

Har du prøvd å justere temperaturen på rommet hans? Står sengen hans litt inneklemt et sted eller står den veldig fritt? Lyst eller mørkt på rommet?

Jepp, før hadde vi sånn 18-20 grader, nå har vi ingen varme på. Føler han sover litt bedre når det er "kaldt". Sengen står i et hjørne, så det er tre vegger rundt han, for sengen er jo "vegg" i hode enden, også to vegger utenom det.. Rommet er mørkt, rullegardin.. Har prøvd med åpen dør for å få inn litt lys (i tilfelle han er redd), men det spiller ingen rolle..

Back
Topp