Yust me og frøet

Cezzasun

Andre møte med forumet
Ja plutselig gravid da. Var jo planlagt, men at det skulle sitte et frø på første forsøk hadde eg aldri trudd. Eg er jo gla, men tenker jo på de som strever sånn med å bli gravide. Eg føler jo med dei. Følelsesmenneske... Vil ikkje tråkke på noens tær...
Eg kjenner lite med symptomer (har jente på 6 år fra før) bare jævlig vondt i magen og litt trøtt av og til. Når eg va gravid første gang va eg sjukt dårlige. Ekstrem svangerskap kvalme. Og no: Nada.. Er det mulig? Gosh...
Og så må eg vel ringe lege og få hjula igang der også...Grua meg
 
En stund sida sist nå. Innlagt på sykehus siden mandag, det er torsdag i dag. Ekstrem svangerskap kvalme. Hadde det med 1 barnet også og hadde jo et håp om å sleppe det denne gangen, men nei. Har fått intravenøs og så gir de meg kvalmestillende så klarer å ete litt no, men må vær forsiktig da eg ikkje har spist skikkelig på nesten 2 uker. Hadde gått ned 4 kg. Fekk sjå frøet i magen. Ein fin liten krabat med eit nusselig lite hjerte som slo så fint. H*n koste seg max inni magen ivertfall sjøl om eg va dårlig og bra er det
 
Er vel ca 16 uker. Føles ikkje gravid. Kjenner liksom ingenting. Håper frøet har det bra inni der... Får litt katastrofe tanker til tider til tross for at eg har vert gravid før og det gjekk fint. Jammen er hjernen ein komplisert sak. *sukk*
 
Jeg kjente ingen tegn til liv før 20nde uke :) Har allerede vært på 3 ultralyder for å bekrefte at det virkelig er noe der inne ;) Kvalmen er over og alt er greit?
 
Back
Topp