Yupp, da har jeg sett det og

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Hadde seriøst ikke trodd jeg skulle få se en pottetrent kanin!!! før.

Var og henta Charlie hos ei koselig dame som ikke hadde plass til han siden
hun skulle flytte og det ikke var plass til han i leiligheta hun skulle flytte til.
Hadde han ute av buret ei stund etter at vi var kommet hjem, og etter ei lita stund, så
hopper han i buret igjen, og oppi doen sin og lorter oppi der[:D] (fikk han i reint bur)
Er noen få lorter rundtom i buret, men mesteparten ligger faktisk oppi doen hans[:)]

(nå er ikke jeg noe spuperdyrekjenner, så det kan godt hende at dette er vanlig,
har ikke peiling, det jeg vet om kaniner fra før er at dem lorter for annet hver steg dem tar[8D])

har hørt at kaniner alltid har en fast plass å gjøre fra seg på, så høres ikke så dumt ut det der altså :)

ORIGINAL: niva

har hørt at kaniner alltid har en fast plass å gjøre fra seg på, så høres ikke så dumt ut det der altså :)

har hørt det samme[:D] renslige dyr tydeligvis

hehe..

Den ene katta vår gjorde fra seg inne en stund, men alltid på samme plass... Nemlig i støvbrettet, som sto på siden av vedovnen...
Vi tok vekk støvbrettet, men da gjorde den fra seg pa AKKURAT samme plass...

Heldigvis gjør begge fra seg ute nå, da [;)]

hihihi... bella kaninen min går også på do[8D][8D] MEN man må trene med den[8D] De lorter rundt for å markere at dette er MITT hus[8D]

Hehe, skjønte nesten at det er vanlig[:)]
Hadde kaniner før, og dem lorta fra seg der dem gikk[:D] overalt med andre ord[:D]

Kaniner gjør fra seg på 1 plass, så lenge de ikke løper fritt i det fri.
Her løper han inn og ut som han vil i buret.

Back
Topp