Yuk.. Halsbrann

eilejoha

Gift med forumet
usj, nå har jeg fått halsbrann igjen.. æsj, vondt og ekkelt. Så jeg sitter å prøve å manne meg opp til å ta meg et glass vann med en teskje natron oppi. skal visst hjelpe. Har ingenting annet i hus for øyeblikket, så får ty til kjærringråd idag.. [&:]
(er for lat til å gå å kjøpe lovehearts)

Noen andre som har prøvd vann med natron før???

Jeg har ikke selv prøvd men mamma fortalte at hun levde på det når jeg lå i hennes mage :)

Nei det har jeg ikke prøvd men skal jaggu teste.. Har hatt halsbrann siden uke 6 eller noe så har jo alltids noe gaviscon liggende Er så ekkelt ja men nå hører det liksom hverdagen til.. Usj..

Når jeg skulle kjøpe gaviscon sa hun damen på apoteket at jeg kunne prøve gulrøtter, det skulle visst hjelpe. Og det er jo 1000 ganger bedre enn vann med natron vel? [;)]

Sliter en del med halsbrann jeg også. Det er noe dritt.
Men drikker et glass melk og da hjelper det ofte. [:D]

Ja æ bruke Natron [:)]
Har å fått beskje om å prøv Lovehearts!! MEN det mæ bære meire halsbrann.
E pågrunn a at det e søtt.. Alt som e søt , gjør det bære værre..

Ikkje ta Natron i et glass vann, blir bære meire stykt å svelge det ned!
Ta heller ei tesjei me Natron , åså tar du det rætt i munn.. så svelger du ned me et glass vann[:)]
Så slæpp du å pines så vældi [:)][:)][:)][:)]

Æ syns iværtfall det e lættast.

je, her var det litt tips kommet inn.. takker så mye..
tok bare et halvt glass istad, men kom på at en brødskive med nugatti hadde vært godt etterpå. og endte opp med 4 brødskiver med nugatti når jeg var ferdig..[&:]
Ikke noe jeg pleier å spise hver dag, men med nyåpnet boks og fersk brød, så ble den fristelsen for stor..

hadde desverre tomt for gulerøtter, så jeg får dra å kjøpe det imorgen..  Smaker jo myye bedre enn natron m/vann det ja..
selv om at det ikke er såå gal smak på det... Men det hjalp iallefall litt før jeg spiste[&:][8D]

Sliter også kjempe mye med halsbrann.. Har gjort det hele svangerskapet.. [:'(]
Jeg sverger nå til flytende gavicon, titralac og samarin. Det er ikke alltid de forkjellige tingene funker, å derfor har jeg en del og velge blant. Må rett og slett bare prøve seg frem! [8D] Har også prøvd å drikke melk og spise gulrøtter og mandler, men det funka ikke på meg..

Back
Topp