Yttertøy

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Flere som begynner å slite m yttertøyet? Dunjakka gikk heldigvis fint igjen i dag, men ser jo ut som ei kule :p noen jakker går nesten ikke igjen lenger. Må kanskje stjele jakker fra sambo snart. :p

Foreløpig går det helt fint, men kan jo bli verre utover vinteren.

jeg har kjøpt parkas fra cubus :p har god plass :)

Kjøpte en tynn jakke på H&M i høst, håper at det holder med noen tykke varme ullgensere under den. Hvis krise, så får jeg vel prøve mannen sin vinterjakke :-)

Har lånt noen jakker av svigerinna mi, men er ingen dunjakker, bare vindjakker. Så må passe på å kle meg godt under.

Har ei jakke som passer.. De andre blir så stramme rundt magen at de blir skikkelig ubehagelige å gå med!

Parkasen och dunjackan funkar fortsatt - men jag måste låna mannens skaljacka när vi är på tur:-)

fikk meg en romslig skalljakke av mannen her om dagen, den passer en stund til. Ellers har jeg en boblejakke som er litt posete i fasongen, så jeg tror jeg har så det holder, ellers har jo mannen masse romslig :)

Jeg har en dunjakke jeg fikk for hvertfall 10 år siden og som har vært for stor for meg en periode,den tenker jeg at kanskje passer til meg nå ja.Ellers så har jeg to stk softshell jakker jeg foreløpig kan bruke,pluss at regnjakka mi passer og jeg kan ha tjukk genser under den.

Har en softshell jakke, og en skalljakke og en fleecejakke som passer enda..spør meg om en mnd, så får vi se:)

Jeg har en tynn fleecejakke, men den er så kald. Jeg bruker for det meste ullgenser med en av mannens jakker over når det regner/snør. Har en mammakåpe, men den er for stor i seg selv så den er ikke noe god å ha på. Den blir for klumpete, og det er bare vanskelig når jeg skal bruke krykker.

Her har jeg vokst ut av alle vinterjakker og parkaser..men jeg vil ikke kjøpe en mammakåpe bare for et par mnd..så jeg har på meg tykke gensere og knapper igjen vinterjakkene så godt som det går!;)

Juhu! Jeg prøvde vinterkåpa mi i dag,og den passet jommen i meg ganske godt:) Jeg blei skikkelig positivt overrasket,og plutselig ble dagen min enda bedre :) Utrolig hvordan slike små ting kan lyse opp hverdagen:)

Her kan jeg fortsatt slippe ut mer på snøringen i livet på jakken jeg har så regner med den holder vinteren igjennom. Om ikke får jeg låne en med mannen.

ikke så lett nei! Har en billig boblekåpe fra mamalicious som skal passe hele veien men jeg sliter mer med bukser! Liker å være mye ute, tur med hund osv..men nå passer ingen av boblebuksene lengre..må gå med de litt åpen:) Gubbens klær er et alternativ ja- men et litt komisk alternativ da de sikkert blir passende over magen men aaalt for store ellers:)
Får nok satse på mye superundertøy:)

*Nyperose* skrev:
Foreløpig går det helt fint, men kan jo bli verre utover vinteren.

sign :)

Høstjakka har jeg ikke sjangs til å få igjen, så jeg har den som regel bare åpen.. Har en dunkåpe som såvidt passer enda, men den er ennå litt for varm til å bruke.. Ellers er ull min gode venn nå om dagen :-)

jakka mi passer foreløpig, men jobber i barnehage hvor vi er mye ute... sneen er kommet, og ingen av mine utebukser er mulig å få lukket igjen nå :/ så foreløpig går det i ull under regnbukse for å kunne være ute me barna.. klamt ja, men eneste som funker..

Back
Topp