Yttertøy ja, glemmer en er gravid :-P

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Når jeg ble gravid så tenkte jeg at selvom jeg går gravid over vinteren har jeg ikke behov for nye varme yttertøy, for vi har bil og har ikke hatt behov for store turer og slikt, men bilen kan en ikke stole på hver dag nei :p

Måtte ta bussen til jobb i dag og har gode varme klær for innsiden, men det er det. Var skikkelig møkkavær her i Grenland i dag, så da passa det dårlig ned buss, men fant frem ytterjakka, å ja, den glidelåsen var jo bare å drite i da :p heldigvis har jeg paraply da, så fikk et skjold forran meg da ;-)

Flere som plutselig glemmer at de er gravide og drar på seg klær uten å tenke? Haha :p
 
Hahaha, ja den rompa kom fort :p plutselig passer ingen bukser og truser revner, ble litt satt ut da jeg as :hilarious:
 
Jeg dro på meg en piratbukse i går siden jeg bare var inne. Det var en sånn sagge-bukse. Nå var den ikke det...
Støvlettene mine går ikke over foten.
Og ja, gamle tightser som liksom var så stretchy er visst ikke det likevel
:p
 
Hehe, jeg og mamma satt og snakket om vi skulle lage turklær for gravide;) vi var på hyttetur i helgen og jeg tok med meg turbuksa. Er bare en uke siden jeg brukte den og nå fikk jeg ikke opp glidelåsen engang!
 
For ikke å snakke om hvor vanskelig det er å se den dumme glidelåsen under magen! :p Jakken min går igjen uten å treffe magen før lunsj, men ikke etter :p Aaaakkurat plass bare. Lurer litt på hva jeg skal gå med om et par uker..
 
Hehe, jeg og mamma satt og snakket om vi skulle lage turklær for gravide;) vi var på hyttetur i helgen og jeg tok med meg turbuksa. Er bare en uke siden jeg brukte den og nå fikk jeg ikke opp glidelåsen engang!


Jah, det hadde vert noe! For det hadde jeg kjøpt! Klør etter en tur ut nå :-/

:)
 
Har den skalljakken fra Stormberg, liker den veldig godt. Men varm er den ikke, så må ha godt med ull og fleace under om den skal brukes nå. Men gleder meg til vårligere temperaturer, da kommer den godt med
 
Back
Topp