Yttertøj baby

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg har voksi move til bilstolen og voksi urban til vogna. Trenger vi da yttertøy? I isåfall hva?
Det har jeg nemlig ikke, har en Nøstebarn ull dress men det er det.
 
Jeg lurer også på det samme. Har en søster som mente det var greit å ha en dress til ute som ikke var en pose, til helt i starten..men jeg tviler sånn på det, skal jo holde meg mest inne med baby. Jeg har også voksi urban. Har du en Nøstebarn ulldress i 56/62 så skulle tro det var mer enn nok, de er jo kjempevarme.
 
Jeg har kjøpt en tynnere dress, ikke bobledress men sånn pjusk. Når jeg har han med meg ut, så er det liggende i vogn eller sittende godt innpakket i bilstol. Så jeg ser ikke poenget med yttertøy i mars. Fikk baby i april sist og hadde ikke bruk for noe sånt da
 
Jeg har en kjøredress i stedet for pose til bilsetet. Den er vel kjøpt på kappahl, tror jeg.
 
Jeg lurer også på det samme. Har en søster som mente det var greit å ha en dress til ute som ikke var en pose, til helt i starten..men jeg tviler sånn på det, skal jo holde meg mest inne med baby. Jeg har også voksi urban. Har du en Nøstebarn ulldress i 56/62 så skulle tro det var mer enn nok, de er jo kjempevarme.
Ja, eller den er vel str 50-56. Da nøyer jeg meg med den inntil videre.
 
Jeg har novemberbarn fra før, å kjøpte en bobledress str 56 el noe ALDRI blitt brukt. Så nå har vi ingen ting. Pose i vogn og bilstol og en lue eller to.
 
Jeg har jo strikket mange tykke gode gensere/jakker hun kan bruke, men tror ikke det blir nødvendig. De posene er jo så tykke og gode! :)
 
Begge guttene her er født i august, og vi har kun brukt fleecedress/strikketøy og poser i vogn/bilstol. Annet yttertøy har ikke blitt brukt før barnehagestart egentlig. Så her blir det ikke kjøpt noe bobledress/tykk jakke på lenge enda :)
 
Jeg har kjøpt en Tom og Trine ulldress i str 50, pluss at mamma har strikka, og vi har en Joha ulldress i str 56-62. Skal vi ut ligger ho i voksipose eller under pledd i bilstolen. Holder i lange baner! :)
 
Jeg har kjøpt en kjørepose med armer fra h&m, så det blir jo som en krysning av dress og kjørepose. Tenker at da holder det med vanlige klær. Vi har jo bilen i varm garasje, så kan ikke skjønne at det trengs så mye. Er det ekstra kaldt kan jeg jo bare legge et ullpledd over.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har ulldress og ulltòy :) tror det holder, for blir lite han er ute utenom I vogna

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har fra sist en liten dress og både vognpose og bilsetepose. Og en del strikka ulltøy. Man får jo håpe på vår i mars, har termin mot slutten, så regner med plussgrader i april og ikke noe snø.
 
Back
Topp