Ytterklær til babyen

Viica

Forelsket i forumet
Jeg klarer ikke bestemme meg for dress og lue til babyen. Hva har dere andre her inne kjøpt?
Har lillelam-dress etter storesøster, men ser for meg at den fort blir for varm på Østlandet i april.
Vurderer en huttelihutdress i bomullsfleece, men så er jeg i tvil om en enkel bomullslue holder :bored:
 
Jeg klarer ikke bestemme meg for dress og lue til babyen. Hva har dere andre her inne kjøpt?
Har lillelam-dress etter storesøster, men ser for meg at den fort blir for varm på Østlandet i april.
Vurderer en huttelihutdress i bomullsfleece, men så er jeg i tvil om en enkel bomullslue holder :bored:
Ull er jo varmeregulerende uansett om det er varmt eller kaldt. Men du kan jo ha en av hver også prøve deg fram?
Alt er jo avhengig av temperatur, hva annet baby har på seg/rundt seg og hvor dere er :)
 
Sjekk ut Lille & Snille ☺️♥️ de lager så gode klær, av rene og solide materialer! @lilleogsnille på IG.
 
Vi kommer til å bruke hentesettet, slik vi gjorde med førstemann som yttertøy. Førstemann var ikke ute i den forstand at vi måtte ha yttertøy og ser ikke for meg at nestemann kommer til å være det heller, og om de må opp en tur fra vogna for eventuelt amming så vil et pledd eller ta opp hele vognposen holde i massevis.
Nå var førstemann skikkelig varm av seg så vi kunne ikke bruke ull det første året, så kan hende jeg endrer mening om neste blir en frysepinne som sin mor.
 
Her blir det å bruke Lillelam dress med lue, men vår/sommer-versjonen som er i tynn ull:HeartredC658A935-EC7A-4835-AF29-2D3174B6AF39.jpeg
 
Vi blir nok å dra til hytta på fjellet i løpet av barnets første uker og måneder, så jeg har en vinterdress i str 56, samt lue, og tykke fleece/ull votter og tøfler. Har ikke tenkt å ha baby ute lengre enn nødvendig, og i vogna har vi vinterpose - så da trengs det bare ull/fleece under
 
Back
Topp