E eLLe*meLLe Guest 18 Apr 2011 #1 Må ha ny vårjakke til småen, men hva bør jeg velge? Hva har du til dine barn?
LilleLavendel Forumet er livet 18 Apr 2011 #2 storesøster: en vind- og vanntett anorakk fra reima anorakk/parkas fra Zara lillebror: vind- og vannavstøtende fleece fra polarn o pyret vind- og vanntett anorakk fra polarn o pyret så ønsker vi oss en parkas i bomull til hver av dem:)
storesøster: en vind- og vanntett anorakk fra reima anorakk/parkas fra Zara lillebror: vind- og vannavstøtende fleece fra polarn o pyret vind- og vanntett anorakk fra polarn o pyret så ønsker vi oss en parkas i bomull til hver av dem:)
oslojente1980 Forumet er livet VIP 18 Apr 2011 #3 Her har hun - Softchell fra Skogstad - 2 vårjakker fra Kapphal og Name it - Fleece med vindstopper fra Polaren og pyret Her har hun vokst så lite, så alt passer. Flere sesonger med samme[8D]
Her har hun - Softchell fra Skogstad - 2 vårjakker fra Kapphal og Name it - Fleece med vindstopper fra Polaren og pyret Her har hun vokst så lite, så alt passer. Flere sesonger med samme[8D]
N Ninnalita Forelsket i forumet 18 Apr 2011 #4 Tror jeg kjøper jakken fra bergans Han har softshelljakke og jakke fra overtrekksdressen fra skogstad
Tror jeg kjøper jakken fra bergans Han har softshelljakke og jakke fra overtrekksdressen fra skogstad