Yttergang..

koglu

Forelsket i forumet
Noen som har noen bilder å vise meg av yttergangen deres. Har så liten og lang gang.. Bor i liten leilighet, og trenger litt inspirasjon til hvordan løse dette uten at alt ser rotete og trangt ut... Prøver å få til å få en slik en vegghylle fra bohus til å bli fin der også, men får det ikke helt til føler jeg...

Ps. Trenger vegghylla for oppbevaring .. Så gjerne noen gode løsninger som ikke koster skjorta, men med mye rom..

vår gang er vell ca 2 m bred og 3 m lang tror jeg...nå er jeg forferdelig elendig på øyemål,
holder på å pusser den opp nå så skal legge ut bilder når vi er ferdig, men blir skyvedører på den ene siden så gangen blir veldig smal da, garderboben blir ikke så dyp som en vanlig, men vill hjelpe oss mye med tanke på plass og oppbevaring:)

får trapp der og, går ikke av plassen i gangen, men vil ha inngangen til trappa rett ved ytterdøra å mellom di nederste trinnene vurderer vi å lage skuffer faktisk, ei veninne av meg som hadde sett det i ett interiørblad...så vi får se om vi bruker den ideen for å få enda mer skjult oppbevaring[:)]

men ellers så blir gangen veldig "clean", men får se hva som kommer på den tomme veggen...

dyttet opp en annen yttergangtråd for deg[;)]

ORIGINAL: Vand

dyttet opp en annen yttergangtråd for deg[;)]

Tusen takk [:D]

Du kan jo kanskje legge ut bilde av gangen din, så kan vi hjelpe deg?[:D]

Back
Topp