Ytterdress

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Noen som har ett forslag hvor jeg kan få tak i en fin nøytral ytterdress/vårdress som babyen kan ha på seg når vi er ute?:)

Tenkte jeg skulle kjøpe en vindfleecedress på Polarn o Pyret til lillebror. :)

Men venter til utpå våren, han trenger neppe det helt med en gang. Når jeg bærer så er han jo helt inni sjalet og jakka mi i starten.

Mener å huske vi likte best lag på lag løsningene til polarn o pyret, slik overall vindfleece dress. De driver og flytter lageret hos polarn o pyret nå så det er en del tilbud å sjekke ut.

Mener å huske vi likte best lag på lag løsningene til polarn o pyret, slik overall vindfleece dress. De driver og flytter lageret hos polarn o pyret nå så det er en del tilbud å sjekke ut.
Lurt å handle på tilbud. Men jeg aner ikke hvilken størrelse jeg skal ta. De er jo romslige på str hos PoP, men tror ikke vi blir å behøve vindfleecen før i juni/juli (den nordnorske sommeren er kald :p ) og er vanskelig å vite hvilken str han behøver da...

Eg tror eg bare bruker ull dress og holde han i vogna eller bilsete med teppe på den første tiden. Men hadde ein veldig fin og god name it til yngste jenta. Den var fleece inni og strikka (sikkert ikkje ull) utenpå. Var veldig mye brukt i str 62. Men ho var haust baby. Håper vi får sommer nå så vi slipper mye uteklær den første tiden. Men eg har strikka klær i ulike str og. Så kjøper ikkje uten at det blir behov for mer :)

Back
Topp