Ytre vending, seteleie

Kaffekanne

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
På mandag har jeg time til ytre vending av baby, som ligger i seteleie. Jeg er i dag 37+1. Legen mente sjansene var gode, da baby var mobil/fortsatt hadde litt plass å bevege seg på. Er det noen som har vært gjennom et vendingsforsøk og har lyst til å dele erfaringer? :)

Ble forsøkt hos meg. De fikk baby opp av bekkenet og på tvers, men hver gang de slapp spratt hun tilbake. Endte med en fin setefødsel :happy:

Jeg skulle prøve ytre vending. Men etter en ultralyd så ville ikke overlegen prøve en gang. På grunn av hvordan baby lå med beina og morkaken sin plassering. Med et for smalt bekken for setefødsel konstantert av ct, så ble det en fantastisk planlagt keisersnitt :Heartred Kunne fått meg en bedre dag :Heartred

Ble forsøkt hos meg. De fikk baby opp av bekkenet og på tvers, men hver gang de slapp spratt hun tilbake. Endte med en fin setefødsel :happy:
Jeg skulle prøve ytre vending. Men etter en ultralyd så ville ikke overlegen prøve en gang. På grunn av hvordan baby lå med beina og morkaken sin plassering. Med et for smalt bekken for setefødsel konstantert av ct, så ble det en fantastisk planlagt keisersnitt :Heartred Kunne fått meg en bedre dag :Heartred
Takk for svar :Heartpink så fint å høre om både en positiv setefødsel og planlagt keisersnitt!

Back
Topp