Ytre vending av foster!

ksb31

Andre møte med forumet
Noen som har vært på sånn ytre vending av foster før? :wideyed:
Skal på onsdagen og få snudd lillegutt! Og jeg gruer meg noe ENORMT!

Men er det noen som har opplevd at fødselen har startet etter vendingen?
Tenker liksom at det er mye bevegelser osv rundt snuingen og om det kan sette igang noe?
 
Det går sikkert fint, men Det er jo alltid en risiko med vendingsforsøk. Søstra Mi hadde seteleie, men valgte å gå for keisersnitt, fordi hun ikke ønsket vendingsforsøk eller å føde vaginalt i setefødsel. Fødselen kan sikkert i noen tilfeller starte. I noen tilfeller kan også ungen snu seg tilbake. Hva slags leie er ungen din i?
 
Jordmor har ikke fortalt noe ang snuing derfor jeg er så nyskjerrig. hun ringte bare idag å sa at hun hadde bestilt time til meg :p
Han sitter i seteleie, men han har snudd seg rundt som en snurrebass de siste ukene.. Ene dagen ligger han i sete så ligger han i hodeleie :p
 
Det går fint, jeg ble lovet de vil avslutte om jeg syntes det var for vondt, og de følgte med på ultralyd hele tiden at det gikk bra, ble lagt på observasjon en halv time eller noe etterpå for å vite alt var bra med lille gutt...


Jeg syntes ikke det var verre enn jeg var klar til å stille uken etterpå;)
 
jeg vet liksom ikke hvor mye mer smerter jeg klarer akkurat nå.. Har gått med smerter i snart en uke i både i mage og rygg å i tillegg kvalme så er helt utslitt :\ Men håper det går fint med vendingen å at det ikke gjør alt for vondt! :)
 
Hva er vitsen med å snu om han snur seg rundt hele tida selv? Hvor langt på vei er du? Du vil ikke føde vaginalt i seteleie?
 
Jeg prøvde å snu lille da hun satt på rompa i ule 37, men hun ville ikke bli snudd, fikk henne halvveis og så sklei ho bare tilbake :p De var veldig forsiktige, overlege som gjorde vendingen og jordmor fulgte med på ultralyd hele tiden. Var det noe som gjorde vondt så stoppet de med en gang, men da de sa at de ikke gikk ville jeg egentlig bare at de skulle prøve mer :p Etterpå tok de rønken av bekkenet mitt for å sjekke om det var stort nok til en setefødsel, og så fikk jeg ei uke på meg til å bestemme meg om jeg ville prøve det eller ta et planlagt ks. :)
 
Back
Topp