Yoyo trille...

En tråd i 'Utstyr til foreldre og barn' startet av Le10, 16 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Le10 Glad i forumet Marsmellows-15

2. Daim Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Aldri prøvd, men husker jeg så på den da tuppa var mindre :) Da fant jeg vel bare positive tilbakemeldinger om den :)

3. Le10 Glad i forumet Marsmellows-15

Har hørt bare positivt jeg også, så har bestilt :eek:
    Vi skal være på båten hele sommer og greit å ha noe å trille hun I når vi er på land :)

4. Daim Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Da er det nok ei supervogn :D

• Liker Liker x 1
  5. Le10 Glad i forumet Marsmellows-15

Det jeg trur å ;) så nå er det bare å få samboeren til å tru det samme, før jeg sier at jeg har kjøpt! Haha :D

6. Daim Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Hehe, din snik :p finn noen anbefalinger å vis han ;)

7. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Fryktelig dyrt for en trille!

8. Le10 Glad i forumet Marsmellows-15

Ja, det kan jeg være enig I, og hadde nok selv valgt noe annet om de ikke hadde tatt så stor plass.

9. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Jeg kjøpte den nå før Kroatia tur. Angrer ikke! Kjempe god og trille. Mye brostein ect. Måtte også bære vognen med pluggen (12.5 kg) i flere ganger. Kjempe easy!

• Liker Liker x 1
  10. caroline92 Betatt av forumet

Er også veldig fornøyd med den! Vært i Paris 1 uke med både metro og i Disneyland, og er nå på Mauritius, fungerer kjempebra, og så utrolig deilig og kunne ha den med inn på fly som håndbagasje. Enkel å slå sammen og også å trille. Har hatt andre triller tidligere, men denne slår alle, så absolutt verdt pengene

• Liker Liker x 1
  11. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Er du fornøyd?

12. Le10 Glad i forumet Marsmellows-15

Kjempe fornøyd! Angrer ikke 1 sekund på at jeg kjøpte den :D

13. Solagreen Elsker forumet Marsboerne 20 18 Himmelbarn Julibarna2014

Jeg lurte på den lenge før jeg bestemte meg for å kjøpe. Jeg er kjempe fornøyd!! Vi får plass til den bak stolryggen på passasjersiden ved siden av festebeinet på barnesetet, den tar utrolig liten plass og er helt genial! :) kjempe fin og god trille! Veldig fornøyd !

• Liker Liker x 1
  14. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Kjøpte jeg også :) Fikk den i posten på torsdag, så bare brukt den noen dager, men er super fornøyd :D er på hotell, så supert at den tar lite plass på rommet og i bilen!! Skal ha den med i båt senere denne uken!!

• Liker Liker x 1
  15. Flytter denne til Barneutstyr =)

16. mom2be_juli2014 Flørter med forumet

Elsker den :) Kjøpte den i sommer for å bruke den i ferien, og vi angrer ikkje et sekund :) Genial trille! Var mange som var misunnelige på oss når vi trillet den til flytrappen før vi slo den sammen, og når vi gjentok prosedyren etter landing ;)

17. Moradi Forumet er livet VIP Septemberlykke 2015

Synes den er topp :)

18. Lajo Flørter med forumet Junibarna 2015

Hvor flat kan man legge ned sittedelen? Vi skal utenlands med mini om 1 mnd og vurderer å kjøpe denne, men føler det blir for dyrt hvis vi skal ha både babydelen og sittedelen... Lurer på om vi klarer oss med kun sittedelen, selv om han bare er 3 mnd når vi drar?

19. K84 Elsker forumet Marsboerne

Jeg kjøpte bare sittedelen siden mini var 5 mnd da vi kjøpte, og da syns jeg at han var litt liten til den. Så jeg ville hatt liggedelen til en på 3 mnd.

20. Lajo Flørter med forumet Junibarna 2015

Takk! Da får vi revurdere den planen..

Del denne siden