You are so flink;) hehe

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hørte kommentaren til kona til Stordalen nå;) hehe.. måtte le.. You are so flink! ;)

Virker som en flott dame;) Aldri hørt henne snakke før jeg.. og fikk et godt inntrykk;) Før har jeg bare sett henne smile pent på bilder!

Fint program egentlig;) Tårene har trillet her..

Snakker om artist gallaen

Godt du fikk med deg det viktigste i innslaget 

Neida, hørte det jeg også.

Det er liksom noe som blir litt feil når dama har extensions til 10.000, niblekede tenner og er ganske oversminket i afrika, og står der og snakker om hvor viktig det er at vi hjelper til.... 

Synes hun virket troverdig jeg da;) Om du mente at du ikke fikk det inntrykket..

Kan jo ikke noe for hvordan hun ser ut;)

Labambie skrev:
Det er liksom noe som blir litt feil når dama har extensions til 10.000, niblekede tenner og er ganske oversminket i afrika, og står der og snakker om hvor viktig det er at vi hjelper til.... 

Helt enig i den oversminka biten...  Passa virkelig ikke inn! Også når man så møter i studio i en drakt som om man skulle ha vært presidentfrue eller kongelig blir det litt rart i min verden.

Marion derimot fikk jeg litt mer sansen for. Og den dama trenger virkelig ikke mye sminke, hun var mye penere med lite! :)

Ikke det at dette er viktig i forhold til saken altså... 

Det er det jeg heller ikke synes.. at det er så viktig for saken.. om de har mange penger eller ikke.. for mye sminke eller lite..

Synes det er bra at de stiller opp jeg;) For en god sak! Uansett hvordan man ser ut.. eller hvor mye penger man har..

mammatileijente skrev:
Det er det jeg heller ikke synes.. at det er så viktig for saken.. om de har mange penger eller ikke.. for mye sminke eller lite..

Synes det er bra at de stiller opp jeg;) For en god sak! Uansett hvordan man ser ut.. eller hvor mye penger man har..

Ja, selvfølgelig er saken viktigst.

Det andre er jo bare showbiz. Er jo litt sånn USA det der at kjendiser skal tilfredsstille egoet sitt for en god sak.

Er jo supert hvis det hjelper mennesker, men egentlig synd at vi ser på dem som så mye viktigere enn alle andre at det skal ha noe å si i det hele tatt da.. 

Menneske er menneske! :)

mammatileijente skrev:

Ja, selvfølgelig er saken viktigst.

Det andre er jo bare showbiz. Er jo litt sånn USA det der at kjendiser skal tilfredsstille egoet sitt for en god sak.

Er jo supert hvis det hjelper mennesker, men egentlig synd at vi ser på dem som så mye viktigere enn alle andre at det skal ha noe å si i det hele tatt da.. 

Menneske er menneske! :)

Back
Topp