Yohoooo

Elenia

Gift med forumet
Nu søv snuppa i si egen seng før første gang på kvelden.. ho har ikke villa lagt der før.. ho har brukt å sove i stua på kvelden.. viss ikke har ho skreket hele kvelden.. så nu e d stille å roli her...
D e godt!!! [:D]

du er heldig.. snuppa mi har snudd helt i dag.. vil ikke legge seg i sin egen seng og bare gråter...

Vara ikke så lenge da... nu e ho lys våken.. trukke d bi nå kveld på ho før æ tar kvelen da...

Her ligger hun bare hos mag, men det er jeg selv som ønsker det.... Orker ikke ståopp flere ganger om natta for å gi henne pupp.... Når hun blir 3-4 mnd skal hun i sin egen seng.... Det har jeg gjort med de to andre å det har fungert veldig fint for oss....[:D][:)][:D]

ORIGINAL: pøken

Her ligger hun bare hos mag, men det er jeg selv som ønsker det.... Orker ikke ståopp flere ganger om natta for å gi henne pupp.... Når hun blir 3-4 mnd skal hun i sin egen seng.... Det har jeg gjort med de to andre å det har fungert veldig fint for oss....[:D][:)][:D]

samme her [:)]

Hun har begynt å sove i senga si her også. Frem til nå har hun bare sovet hos meg og i vogna. [:D] Men hun er som oftest oppe bare en gang for natta og vil ha mat da. 

Back
Topp