Yoghurt

Ida_83

Gift med forumet
Dere som gir yoghurt, hvordan type gir dere??
Er vel veldig mye sukker i den til Litago? Og den virker jo så grei siden det ikke er klumper i den....

Vi har kjøpt Litago og safari vi, på HS sa de at litago var helt ok å gi akkurat pga at den er uten klumper.

Jeg gir den fra Youplait, dobbel 0% - den inneholder hverken sukker eller fett

Litago inneholder jo ti % sukker, og det synes jeg er mye!!

Men den youplaitgreia uten sukker og sånt smaker driit da[:'(]

Vi har ikke begynt med youghurt enda, så jeg har vel egentlig ingen innspill her [8D][:D]

Har akkurat latt henne få yoghurt. Snuppa mi har ingen problemer med å få i seg klumper. Hun får ikke litago, fordi den er full av sukker! Kommer ikke på hva den het den hun fikk.... men det var med blåbærsmak [:)]

Har ikke begynt med yogurt. Hs sa det var "best" å gi yogurt naturelle for den hadde ikke sukker visst nok. Den fra Litago er jo såååååååååå god da[:)] Spiser den hver dag selv. Nå har de tilført mer bær i den så den smakte sunnere men samtidig dårligere synes jeg[&:] 

Mathias får litago her hjemme! Synes den er kjempegod!

fikk litago  yoghurt i dag for første gang.. likte den kjempegodt!
vil ikke prøe noe med klumper for hun brekker seg for hver minste ting!!
synes og at den til litago er best!

De få gangene hun får er det enten den yoplait'en som Looney snakker om eller en vanlig fra Tine.

Her spises det som vi andre spiser, både av yoghurt og middag. (stort sett da)[:D]

Sånne små yogurter me dinosar på huske isje heilt ka de hete og der e mindre sukker i..

Hmm er vel kanskje ikke youghurt junior får..
Er vel mer sånn frukt mos, kjøper den der all den barne maten står..

ORIGINAL: Maiå

Sånne små yogurter me dinosar på huske isje heilt ka de hete og der e mindre sukker i..

danino?
den likte benji kjempegodt, de hadde sånn i tyrkia. finner ikke her. men skal lete..
ellers spiser han litago..

Back
Topp