yoghurt

*Milla87*

Glad i forumet
Jenter!
Åssen type yoghurt gir dere til de små???
Vil ikke at det skal være så mye sukker, men heller ikke søtstoffer...
Prøvd yoghurt naturel og tok oppi bær, men det synes hun bare var surt[8D]

Simen har fått vanlig Tine yoghurt, Litago, Yoplai sin barneyoghurter, Yoplai 0,1%..............det vi har i hus for å si det sånn!

Ja, den vanlige tine yoghurten er den jeg har gitt også, vet du om det er mye sukker i de yoghurtene?

For å være helt ærlig så har jeg ikke sjekket! Vet at de har redusert sukkerinnholdet i Litago og Safari (yoplai sin) for et par år siden!

Ja, okey , takk da skal jeg sjekke opp de ;)

Jeg gir de glassene som er fra 5-6 mnd. (I babyhylla)

Ja, det gjorde jeg før også cucurs, men synes det blir så dyrt i lengden... [&:]
Mulig det er jeg som er sær men[8D]

Gir ikke yoghurt hver dag så bryr meg ikke så mye om det sukker innholdet. Det finnes sikkert værre ting å ete enn det, og når hun ikke spiser yoghurt hver dag så synes jeg ikke det gjør noe med den sukker mengden det inneholder. Jeg gir litago eller vanlig tine, det er det vi har i hus så ;)

Vi gir Jogolino (beger). Den er fra Nestlé og er ikke tilsatt sukker.
Den går ned på høykant her i alle fall.

vi har gitt frøkna vår her sånn safari yogurt og dalmonio yogurt(de små)
frøkna elsker yougurt til de grader..ha prøvd de yogurtene frra nestle på glass..fungerte dårlig..var surt.

Her får hun det som finnes i kjøleskapet. Tine yoghurt, eller Biola. Alt går ned i matgriskens gap[8D]

ORIGINAL: mummytil4

vi har gitt frøkna vår her sånn safari yogurt og dalmonio yogurt(de små)
frøkna elsker yougurt til de grader..ha prøvd de yogurtene frra nestle på glass..fungerte dårlig..var surt.

En sånn spiser snuppa mi hver morgen til frokost [:)] Sluker de. hehe.

Bare husk at de 0,1% og andre sånne "ikke-tilsatt-sukker"ting ofte er søtet med aspartam eller sukralose[;)] Som små barn I ALLE FALL ikke skal ha.

Bare en liten reminder. Av samme grunn så skal de jo heller ikke ha Fun Light saft eller mange av de andre saftene som er søtet med kunstige søtningsstoffer.

Gir ikke yoghurt hver dag så bryr meg ikke så mye om det sukker innholdet. Det finnes sikkert værre ting å ete enn det, og når hun ikke spiser yoghurt hver dag så synes jeg ikke det gjør noe med den sukker mengden det inneholder. Jeg gir litago eller vanlig tine, det er det vi har i hus så ;)

Ja, er sånn det har vært her også[:)]

Bare husk at de 0,1% og andre sånne "ikke-tilsatt-sukker"ting ofte er søtet med aspartam eller sukralose Som små barn I ALLE FALL ikke skal ha.

Bare en liten reminder. Av samme grunn så skal de jo heller ikke ha Fun Light saft eller mange av de andre saftene som er søtet med kunstige søtningsstoffer.

Ja, jeg vet, det får hun ikke, det er gift [:'(]

Han får det vi har i kjøleskapet[:)] 

Back
Topp