Yoghurt til de små *tips*

Veldig lurt ja :) Hvor har du kjøpt den greske yoghurten? Har bare brukt tyrkisk, men den er så veldig tynn/løs konsistens. Den der så mye bedre ut!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
De har det ofte på spar, eurospar, ICA, prix, Coop + de fåes i 1 kg bøtter :)
Gresk har litt tykk konsistens ja :) Lilja synes det er kjempe godt :)

Hvis du finner denne så er dette værdens beste greske yoghurt :) den er også importert fra Hellas og er litt mer "normal"pakning :)
ImageUploadedByBV Forum1365492967.753764.jpg
 
De har det ofte på spar, eurospar, ICA, prix, Coop + de fåes i 1 kg bøtter :)
Gresk har litt tykk konsistens ja :) Lilja synes det er kjempe godt :)

Hvis du finner denne så er dette værdens beste greske yoghurt :) den er også importert fra Hellas og er litt mer "normal"pakning :)
Vis vedlegget 10703
Skulle hatt deg med på handel en dag,så fikk du vist meg litt :p
 
Jeg fant den tyrkiske i dag,men har ikke prøvd enda. Men nå er han strengt tatt ikke 10mnd før den 14. heller da :p
vet ikke hvor striks man skal være jeg,om jeg burde vente de få dagene det er snakk om?
Det kommer litt ann på hvordan føler du han har spist hittil ? Hvis du vet at han har spist godt og fått i seg mye jernrik mat ser jeg ingen grunn til å være såå nøye :) jeg begynte ca 2 uker før snupp ble 10 mnd ;-)
 
Takk for tips. Har ikke begynte med yoghurt nettopp på grunn av sukkeret. Er så feig på alt som er "nytt" så gresk og tyrkisk yoghurt hadde jeg nok aldri tenkt på å gi :p
Enig, det er utrolig mye sukker i de "vanlige". Du får teste det ut, kanskje du begynner å like det selv også. Er litt forskjell på tyrkisk og gresk så du får prøve begge å se hva du liker :)
 
Det kommer litt ann på hvordan føler du han har spist hittil ? Hvis du vet at han har spist godt og fått i seg mye jernrik mat ser jeg ingen grunn til å være såå nøye :) jeg begynte ca 2 uker før snupp ble 10 mnd ;-)
Han spiser det han får,og medan han får. :p Tror ikke den gutten min eier magemål :p
Kanskje jeg skal prøve litt til lunchen i dag da :)
 
Skulle hatt deg med på handel en dag,så fikk du vist meg litt :p
Skulle gjerne ha blitt med deg på butikken om jeg ikke bodde så langt unna :) kanskje ikke sjokk, men jeg synes matbutikker er spennende :p sikkert blanding av miljøskadet av jobb og hobby :p
 
Han spiser det han får,og medan han får. :p Tror ikke den gutten min eier magemål :p
Kanskje jeg skal prøve litt til lunchen i dag da :)
Ok, da høres det ut som han har spist greit ;-) og har sikkert gode jernlager:) du får fortelle om han liker det :)
 
Skulle gjerne ha blitt med deg på butikken om jeg ikke bodde så langt unna :) kanskje ikke sjokk, men jeg synes matbutikker er spennende :p sikkert blanding av miljøskadet av jobb og hobby :p
Ja jeg kunne godt trengt en opplæring der :)
 
Hadde tatt opp banan og avokadomos fra fryseren,og blandet i tyrkisk yoghurt. Han ble fornærmet når skålen var tom! :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    597,2 KB · Visninger: 22
takk for tipset :)
 
Takk for tips det skal vi pröve :)
Har prövd den joggilinin fra nestle, den er veldigt populär :D
 
Hadde tatt opp banan og avokadomos fra fryseren,og blandet i tyrkisk yoghurt. Han ble fornærmet når skålen var tom! :p
Så lurt:) bra det falt i smak:) snupp ble også helt gal etter yoghurt første gang hun fikk, og gråt når det var tomt :p
 
Ga lillegutt tyrkisk yoghurt med fruktpure i går, og det var en kjempe hit! :)


Sendt fra min Samsung
 
Back
Topp