Yoga

Delfi

Glad i forumet
August 2018
Hei! :)

Er det noen av dere som driver med yoga?

Jeg begynte sånn smått i sommer, alene. Men kom ikke så langt i min"yoga-praksis" akkurat, men jeg har lyst til å prøve igjen.
Så jeg fant en video med gravid-yoga på nettet, som jeg nettopp gjennomførte - og GU så sliten jeg ble av den lille økta! Hahaha!

Her er link, hvis flere har lyst å teste ut:
Det er for å åpne opp bekken og godt for ryggen :) Varer ikke lenge, men var ille nok for meg ;D

https://www.youtube.com/watch?v=B87FpWtkIKA

 
Takk for tips! Jeg er stiv som en stokk, og klarer nok ikke halvparten av øvelsene...
 
Takk for tips!
Jeg får nok ikke prøvd nå i helgen, men til uka er det muligheter!
Er så stiv i ryggen nå at det trengs å mykne opp litt. :)
 
Drev med det før, men så slutta favorittinstruktøren, og da orket jeg ikke mer [emoji85]
 
Den skal prøves
 
Ja, det var veldig deilig å få myket litt opp! :)
Bare slapp av- det er ikke vanskelige øvelser :D Bare å sitte litt ubehagelig :p
Og forresten: de som ikke har en yogablokk kan sette dere på en pute istedenfor :):):)
Jeg brukte ei bok, og det funket fint, men ble vondt etter hvert ;)
 
Fått yogaforbud her dessverre grunnet bekkenet.. Begynte smått med det i høst da jeg i perioder ikke orket annen trening :)
 
Prøvde det for første gang i august og gikk på en time i uka frem til jul.

Håper det starter opp gravidyoga kurs etter påske, men kan jo prøve meg på denne videoen i mellomtiden.
 
Jeg går på hot yoga, elsker det, men har bare vært 2 ganger på nyåret pga jeg har vært dårlig. Men merker allerede at jeg syntes flere av øvelsene kommer til å bli ubehagelige om ikke så lenge. Der jeg går har de ikke gravideyoga. Så vet ikke hvor lenge jeg kan fortsette. Får holde på hjemme for meg selv med videoer etterhvert[emoji4]
 
Åååå takk [emoji307] har gjort litt, men har en plan om å gjøre mer :)

Trener og svømmer en del så tøy og strekk ville være godt [emoji6]
 
Yoga er veldig bra ja. Jeg brukte det mye i kombinasjon med kondisjons- og/eller styrketrening før. Perfekt å runde av en intensiv økt med den type avslapning. Men det er jo ulik intensitet på yoga også.

Dette bør jeg nok prøve. Ikke trent siden tidlig i høst, etter en lengre pause før det også pga ødelagt menisk. Så begynte jeg på lavkarbo og skulle ikke trene i starten, og så ...ble jeg gravid og har ikke funnet motivasjon what so ever.
 
Yoga er veldig bra ja. Jeg brukte det mye i kombinasjon med kondisjons- og/eller styrketrening før. Perfekt å runde av en intensiv økt med den type avslapning. Men det er jo ulik intensitet på yoga også.

Dette bør jeg nok prøve. Ikke trent siden tidlig i høst, etter en lengre pause før det også pga ødelagt menisk. Så begynte jeg på lavkarbo og skulle ikke trene i starten, og så ...ble jeg gravid og har ikke funnet motivasjon what so ever.


Ikke sant- vanskelig å finne motivasjonen etter lengre perioder der man ikke kan trene!! :/
Samme skjedde med meg også egentlig, men det er myyye lengre siden enn i sommer. Men i høst meldte jeg meg altså inn på et treningssenter, like før jeg ble gravid! Så da forsvant jo energien brått, og jeg fikk svært lite bruk for medlemsskapet mitt. Så nå vil jeg gjerne prøve å få denne kroppen i gang igjen, den skriker etter å få bevegd på seg!!!
 
Back
Topp