Yoga?

Moi77

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen her som har prøvd yoga? Er det egnet for gravide? skal på en 60 minutters time på torsdag, men aaaaner jo ikke hva jeg går til :)
 
Noen her som har prøvd yoga? Er det egnet for gravide? skal på en 60 minutters time på torsdag, men aaaaner jo ikke hva jeg går til :)

Jeg utfører yogaøvelser daglig. Det kommer helt an på hva slags yoga type. Noen passer fint til gravide og mange fine øvelser, mens andre kan bli litt tungt. Du kan jo høre med instruktøren når du kommer til timen. Ellers tenker jeg at du ikke er så langt på vei, til at det går helt fint, men du må ta deg en pause straks du kjenner ubehag/uvel. Kos deg med timen!
 
Takk! Da prøver jeg det i morgen :) Skal prøve å ta det litt rolig for å se hvordan kroppen reagerer.
 
Driver også (sporadisk) med yoga. Love it! Tenkte å gå på gravidyoga når jeg har kommet mye lengre på vei. Tror det vil bli kos :)
 
Jeg gikk på gravidyoga-kurs sist jeg var gravid. Synes det var digg, og var bra tilpasset. Det var ulike kurs for 1,2 og 3 trimester.
 
Har ikke prøvd selv, men har hørt det skal være veldig bra.
 
Det var veldig avslappende og behagelig! Men tok det litt easy på noen av tøy og bøy øvelsene. Ikke sikkert jeg hadde trengt å være såååå forsiktig..
 
Back
Topp