Yoga

Fjåsa

Elsker forumet
Jeg har siden uke 18 drevet med yoga for gravide og fortsatt med fødsels forberedende yoga etter det.
Det er skikkelig deilig og avslappende og jeg sovner nesten hver gang jeg er der. Er bare en gang igjen nå, og neste gang skal vi ha med partner slikt at de kan hjelpe til med pusting under fødselen.
Håper virkelig jeg får bruk for det jeg har lært på kurset og at jeg klarer bruke det[:D]
Må øve litt tror jeg... hihi

Vi har lært en del forkellige puste teknikker og hvile stillinger.
Så har vi hatt en del avspennings øvelser, veldig deilig.
Finnes visst også yoga kurs for barsels tiden, men tror ikke jeg skal gå på det.

Så flott!!! Jeg står på venteliste til gravidyoga med oppstart i mai, men det var visst ganske fullt...

Skal melde meg på barselyoga også hadde jeg tenkt.... Ved Oslo Yoga...

Virker som om du synes at du har fått fin utbytte av det? Hvor går du hen?

Er det på Yogaskolen du går?

Går nemlig også på yoga for gravide, og neste uke har vi også sånn "ha med partner"-dag. Hehe, tenkte kanskje vi går på samme kurs. [:)]

Går på Yogaskolen som ligger på Vika. På tirdager, halv fem.

Kjempebra med denne treningen. Og så håper jeg at jeg får nytte av både avspenningen og pusteteknikkene på ABC-fødselen min! [:D]

Går på Yoga senteret på Majorstua, de starter opp ett yoga barsels kurs 3 Mai. HAr en time å ta igjen så jeg tenkte jeg skulle komme meg på den da.
Det er veldig trivelig atmosfære og jeg føler jeg har lært en del ja.
Har fått komentarer hjemme fra om at yogaen virker bra inn på meg, lillebroren min spurte alltid hva det var med meg på torsdager til han begynte å huske at jeg dro på yoga, hihi

Back
Topp