Yoga tips!

Fjasbanan

Flørter med forumet
Skuddårsspirene 2024
Hei alle!
Jeg hadde rimelige høye ambisjoner om å være veldig aktiv i dette svangerskapet, men det har ikke blitt helt som planlagt (kanskje noen som kjenner seg igjen? :laughing002)

Uansett, alt er bedre enn ingenting! Så jeg ville bare tipse om en veldig fin yogaøkt som man kan gjøre selv hjemme. Den er veldig lavterskel og akkurat passe lang!

Yoga with Adriene - 22 min prenatal yoga

Aktiviteten har dabbet ganske kraftig av hos meg også. Prøver å komme meg ut og få litt frisk luft, men det blir rolige turer pga. kynre og bekkenløsning :p men alt er bedre enn ingenting! Skal prøve den yogaøkten :))

Hadde helt klart høyere ambisjoner om aktivitet og trening, hehe. Har holdt på i stall og med hest da, så det er jo god aktivitet i det. Men øvrige treningsøkter har det blitt mindre av. Er nå 100% sykemeldt, så ønsker å få til flere turer, litt lettere trening - og yoga. Så denne var midt i blinken. Tusen takk :)

Hei alle!
Jeg hadde rimelige høye ambisjoner om å være veldig aktiv i dette svangerskapet, men det har ikke blitt helt som planlagt (kanskje noen som kjenner seg igjen? :laughing002)

Uansett, alt er bedre enn ingenting! Så jeg ville bare tipse om en veldig fin yogaøkt som man kan gjøre selv hjemme. Den er veldig lavterskel og akkurat passe lang!

Yoga with Adriene - 22 min prenatal yoga
Fin og rolig økt. Takk for tips!

Back
Topp