Yoga i Oslo?

Jeg gikk på Yggdrasil www.yogakurs.no kjempe fornøyd!

Mamayoga har på Sagene og Tullinløkka.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk!! Noen som har prøvd puro?
Nei, det er ashanga, mer fysisk for for yoga.

Yggdtsil har mer fokus på pust og avspenning til fødsel.

Ja?

Ok. Du mente at de kun har ashtanga for gravide også? Jeg liker forsåvidt ashtanga best siden det er dette jeg har praktisert tidligere.

Ok. Du mente at de kun har ashtanga for gravide også? Jeg liker forsåvidt ashtanga best siden det er dette jeg har praktisert tidligere.
Såvidt jeg vet er det ashanga yoga for gravide.

Sent from my iPad using BV Forum

Såvidt jeg vet er det ashanga yoga for gravide.

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg kjenner godt til puro og deres timer for ikke-gravide samt at jeg tidligere praktiserte ashtanga over flere år. Var i grunn ute etter referanser fra de som hadde brukt senteret ifm svangerskap.

Puro har gravidyoga, men jeg tror ikke man kan kalle det Ashtanga gravidyoga. Det er mest øvelser nede på matten. Det er i hvert fall det jeg har hørt :) Men Puro har Ashtanga Mama, der kan du praktisere Ashtanga yoga etter fødselen, med baby tilstede! Prøv om du kan få plass på et av kursene til Caïla Hoff, Anniken Binz eller Fatima Sidhree i Oslo. Websiden er til de to første er www.gravidyoga.oslo.no og Fatima underviser på Mamayoga.

Jeg var på mamayoga i forrige svangerskap. Timene var tilrettelagt for gravide. Mye fine øvelser som man kunne bruke hjemme for stive/støle gravidekropper og gode pusteteknikker som ihvertfall jeg hadde god nytte av i fødselen. :)

Puro har gravidyoga, men jeg tror ikke man kan kalle det Ashtanga gravidyoga. Det er mest øvelser nede på matten. Det er i hvert fall det jeg har hørt :) Men Puro har Ashtanga Mama, der kan du praktisere Ashtanga yoga etter fødselen, med baby tilstede! Prøv om du kan få plass på et av kursene til Caïla Hoff, Anniken Binz eller Fatima Sidhree i Oslo. Websiden er til de to første er www.gravidyoga.oslo.no og Fatima underviser på Mamayoga.
Takk for tips :)

Back
Topp