yoga i langevåg!!!!

inLove

Elsker forumet
da har jeg prata med ho yoga dama og vi kunne velge litt tidspunkt selv hvis vi var mange nok.men det blir eventuelt på torsdaga med oppstart neste uke og kveldstid.går over 10 uker og kosta 800 kroner. Noen som er interessert?

800 kroner for 10 ganger var ikke verst da!

Skulle gjerne prøvd jeg, men blir nok lang reisevei[8D]

når på døgnet da?? meget mulig jeg er avhengig av båten, den er jo kjent for å gå ofte... hehe[;)]

18.15??vi kunne bestemme litt oss i mellom hva som passa best...men det var enten 11 eller på kveldstid....men går ikke siste båten i 19-20 tida da?

å,flott,har ikke tatt båt på lenge så husker ikke tidpunkt[:D] hva med 1800 da?? [:D] og hvor var det det skulle vær igjen??

kan høre med ho dama om vi e nok folk for vi måtte være 3-4stk.ho hadde hengt opp plakata så seint at ho hadde ikke fått respons.men det skal være i nærheten av sentrum der han rainer hansen he kontor.

ah, ikke langt til båten da, så ingen stress hehe[:D] blir med jeg hvis det ikke blir stort senere[:)]

ok men sei i fra hvis du vet om noen fler da?? hadde nok folk ej men så trekke folk seg og ej he veeeldig lyst på ditta kurset.he ei venninne som he vært på det og ho sa det va kjempe bra...[:)]

Å!!!! Har kjempe lyst!! [8|]
Neste uke er vi på ferie, også er gubben borte i 2 uker, så jeg kan ikke bli med før om 3 uker...[&:]
Det var jo litt kjipt...[:-]

kjedelig da[&:] ser kansje ut som det blir utsatt for vi er ikke nok folk som kan denne perioden men sei i fra når jeg får ny dato så kansje du kan bli med da?[:)]

Sniker fra desember 09 men bor selv i Ålesund og svangerskapsyoga høres veldig godt ut.
Ble det noe av eller? [:)]

kjedelig da ser kansje ut som det blir utsatt for vi er ikke nok folk som kan denne perioden men sei i fra når jeg får ny dato så kansje du kan bli med da?

JA!! [:D] Send meg gjerne en PM, så ser jeg det [;)] !!! Har utrolig lyst [:D][:D][:D]

ser ikke ut som det blir oppstart neste uke pga ikke nok påmeldte men kan si i fra hvis det blir i nærmaste fremtid[:)] jeg har veeeeldig lyst på ett sånt kurs ihvertfall[:)]

jeg vet om ei fra desember som har lyst!!! men vet ikke hva ho heter men ho skulle snike litt da

Jeg snakket litt med AnneM82 om at jeg var interessert, men jeg tror jeg må bruke de pengene på andre ting akkurat nå dessverre... Men jeg henger meg på de som vil vite om ny dato når det blir aktuelt!

Har tenkt å kontakte hun Elke i morgen for å avtale time til massasje, jeg er så stiv at det ikke går an å overse det lenger og jeg har hørt at hun både er rimelig og veldig flink!

ORIGINAL: annem82

jeg vet om ei fra desember som har lyst!!! men vet ikke hva ho heter men ho skulle snike litt da

Jeg har allerede sneket [:)]

Gravidmassasje hørtes deilig, hva var prisen for det?!!

mammaca17januar : Kan ikke du sende meg en PM om du hører noe mer da? Har egentlig ikke råd, men det skal jeg klare å fikse!

Back
Topp