yoga i graviditeten

Javelin

Forelsket i forumet
jeg har hatt så VANVITTIG bra utbytte av å drive med yoga nå i graviditeten! dette er det friskeste svangerskapet jeg har hatt, jeg har mindre bekkenplager nå enn jeg hadde før jeg ble gravid! ^^
har så lyst å bare skubbe dere alle sammen inn på en prøvetime....er det lov med bruk av tvang på gravide? :P hehe

så bra som jeg har det nå...dere burde prøve det ;)

Trente det i forrige svangerskap men er desverre i for dårlig form i dette svangerskapet. Kan gjøre noen tøyeøvelser hjemme, men en yogatime kan jeg bare glemme!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trente yoga sist, men spydde så mye at det var meningsløst. Samme denne gangen også. Trener styrke da, men der på det treningssenteret er det litt høyere terskel på oppkast siden det er vanlig at folk spyr. Haha. ;)

Jeg trente yoga sist, men spydde så mye at det var meningsløst. Samme denne gangen også. Trener styrke da, men der på det treningssenteret er det litt høyere terskel på oppkast siden det er vanlig at folk spyr. Haha. ;)

Uffda :/

Crossfit og yoga er noe jeg så inderlig skulle ønske vi hadde i nærheten her!!! Er det to ting jeg kunne tenkt meg å holdt på med, så er det de to der ;)
Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av yoga på DVD da, så kan jeg prøve meg hjemme i stua :)

Crossfit kan i blant være veldig heftig. :)

Ja det ække for pyser! Men allikevel...man bør kanskje stoppe før man kaster opp ;)

Ja det ække for pyser! Men allikevel...man bør kanskje stoppe før man kaster opp ;)

Hehe, ikke alltid så enkelt å kjenne etter det når man er midt i en time. :) Blir veldig revet med. Men er ikke sånn at alle spyr hele tiden altså. Skjer av og til, og folk har et avslappet forhold til det. Er det som er litt digg.. Det var lite pop når jeg spøy på yogaen. Fikk masse blikk og kommentarer..

uff, nei forstår at du ikke orker når du kaster opp. Orket ikke NOE jeg det svangerskapet jeg hastet opp støtt :S (39sinnsyke uker med hyperemesis...begynte å spy to dager før jeg i det hele tatt fikk utslag på graviditetstesten :P ) IKKE KUL om jeg hadde sjans til på trene noe som helst..

uff, nei forstår at du ikke orker når du kaster opp. Orket ikke NOE jeg det svangerskapet jeg hastet opp støtt :S (39sinnsyke uker med hyperemesis...begynte å spy to dager før jeg i det hele tatt fikk utslag på graviditetstesten :P ) IKKE KUL om jeg hadde sjans til på trene noe som helst..

Er heldigvis ikke så kvalm da, det var mye verre forrige svangerskap. :) Men sporadisk og ukontrollert oppkast er ikke veldig stas nei! Er en stund siden jeg har fått trent da, sikkert to uker. Bekkenet/ryggen tuller seg i blant og låser seg helt. Da blir jeg nede for telling noen dager.. Hvordan er det med kynnere på yoga?

Har holdt på med yoga en stund og føler virkelig det er det jeg har fått best utbytte av. Trener bare hjemme nå fordi det er så mange stillinger som gjør vondt så hadde nok ikke fått utbytte av en vanlig yogatime.

jeg hadde sinnsyke kynnere hele onsdagen, vurderte å droppe yogaen. Men gikk likevel. Kynnerene roet seg, spesielt under avspenningsøvelsene :D

jeg må bare skryte litt ^^
på forrige time (nå onsdag som var) fikk jeg til denne: http://www.stillhet.no/Artikler/Introduksjon-til-yoga-og-meditasjon/Yogastillinger

da følte jeg meg ganske kul altså :P
på denne tiden i fjor, halvannen uke kortere i svangerskap, var jeg dønn avhening av krykker og kunne knapt løfte melkekartongen sittende uten at det føltes som om jeg skulle dette ifrahverandre..og jeg ble redd smerten. Jeg trodde jeg at jeg kunne hvile meg fra smerte..den største feilen jeg har gjort i hele mitt liv.

Jeg går på yoga som passer spesielt for de av oss med bekkenløsning. Gleder meg til hver gang! Supert!

Back
Topp