Yoga for gravide i Bergen

Eli86

Flørter med forumet
Jeg har meldt meg på 6-ukers kurs i Yoga for gravide på USF verftet i Bergen som starter opp 16 oktober. Noen andre som skal på dette?
 
Last edited:
Jeg har meldt meg op 6-ukers kurs i Yoga for gravide på USF verftet i Bergen som starter opp 16 oktober. Noen andre som skal på dette?
Jeg har vurdert det . Men det blir for mye fram og tilbake siden eg bor 55 min fra sentrum... men har hørt det er veldig bra ☺
 
Usikker, men har lyst til å få stratet å trene snart, men har enda ikke ork til noe annet enn å jobbe ved siden av resten av det vanlige A4-livet :) Men vi får se om jeg får ny kontrakt etter oktober eller om jeg blir arbeidsledig, for da trenger jeg jo en ny hobby :p
 
Jeg har gått på yoga der tilsammen tre ganger. Kjekke kurs, men tror jeg står over denne gangen.
Tenkte å gå på det i Møllendalsveien, starter i nov. Litt for å få noen nye ideer.

Kos deg!!!!!
 
Jeg har gått på yoga der tilsammen tre ganger. Kjekke kurs, men tror jeg står over denne gangen.
Tenkte å gå på det i Møllendalsveien, starter i nov. Litt for å få noen nye ideer.

Kos deg!!!!!

Ok, antar det var bra siden du var mer enn en gang :). Skal kose meg jeg :)
 
Back
Topp