Yoga for gravide - første time

Evterpe

Flørter med forumet
Hei :-) I dag begynte jeg på yoga for gravide i Oslo og det var helt fantastisk. Har blitt skikkelig stiv og støl etter x-antall migreneanfall så langt i svangerskapet, og yogaen var som om balsam for sjelen. Føler meg uthvilt på ettermiddagen for første gang på lenge! Hurra! :-)
 
Å så bra :) Kunne også tenkt meg en sånn time. Det er nok bra for båd ekropp og sjel, mor og barn :)Men jeg må reise et stykke for å kunne ha en sånn time :(

Koster det mye  forresten? :)
 
Det er ganske dyrt: Kr 1900 for 11 ganger. Men jeg hoppet inn midt i kurset og betaler kr 1000 for 6 ganger. Ellers så har jeg også lastet ned appen YOGAmazing. Den er helt genial om man har en matte hjemme. En hyggelig fyr tar deg gjennom 20- minutters økter. Tror han har noen program spesielt beregnet for gravide. :-)
 
Jeg har praktisert yoga i snart 5 år nå, og starter på gravidyoga kurs i morgen, gleder meg masse her i Trondheim koster det 500kr / mnd og da kan man gå opp til to ganger i uka. også er det ikke bindingstid så man betaler bare for en måned av gangen. På den måten slipper jeg å betale for juli når jeg er på ferie f.eks.

Det er helt fantastisk både for kropp og sjel, og jeg kan ikke leve uten 
 
Back
Topp