Ynskjer du deg babyshower?

Jeg vil ikke ha noen babyshower. Synes tradisjonen med barselgrøt er mye hyggeligere. :happy:
 
Ja, synes det hadde vært hyggelig. Det er ingen som ordner "barselgrøt" her uansett, men ellers hadde jeg selvfølgelig heller valgt det :p

Edit: Men må bare understreke at i vår vennegjeng gjør vi det ikke super-amerikansk. Det er mest et påskudd på å møtes, spise kake og glede seg over den lille som kommer. Må ikke være et enormt gavedryss liksom :)
 
Last edited:
Nei jeg ønsker ikke det. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg kvier meg for oppmerksomhet rundt graviditeten. Eller fordi jeg uansett ikke har noen venninner jeg kan se for meg stelle i stand noe sånt. Når gjengen bor spredt i hele Norge, den som bor nærmest er fire timer unna og har nyfødt baby selv. Og de jeg har her hjemme ikke kjenner hverandre.
 
Nei, absolutt ikke. Synes ikke noe om alle disse amerikanske tradisjonene som vi driver å adopterer. Hva blir det neste? Thanksgiving?
 
Dette er tredje og siste ungen min, og jeg har så lyst å oppleve en skikkelig babyshower! Masse pynt og mat og gaver :p MEN jeg er helt alene.. jeg har 0 venner. Og dette er jo liksom noe venner skal arrangere for deg. Og det er jo litt stakkarslig å ha en babyshower med familie.. vil jo ikke akkuratt trekke oppmerksomhet til noe som egentlig er så sårt for meg at jeg ikke har noen venner..
Ikke lett
 
jeg har litt lyst på, men tviler på at noen lager det for meg. Mine bestevenner bor 2 timer unna med fly.
får helle lage en liten happening i sommer med familien når de kommer på besøk. :)
 
Hadde blitt veldig glad for det, men tror ikke egentlig det er sannsynlig at noen drar det i gang.
 
Jeg vil ikke ha. Fikk til førstemann, mot mitt ønske. Vil heller ha mer besøk etter fødselen :happy:
 
Eg fekk ein babyshower med førstemann og det var kjempekoselig :) Skikkelig overraskelsesfest med gode venninner! Hyggelig med gaver og, men ikkje nødvendig. Ein ting eg syns er litt kjedelig med babyshower er at faren ikkje er inkludert, han blir jo forelder like mykje han og! No med andremann syns eg det er heilt unødvendig, og forventer det ikkje :)
 
Absolutt ikke!
For meg er det å selge skinnet før bjørnen er skutt. Å feire noe før man vet om det går bra... Føles absolutt ikke riktig!
 
Hadde vært hyggelig, ja:happy:. Har en liten følelse at et par venniner kan finne på det. Hadde ikke med de 2 første. Var liksom ikke så populært med babyshower da
 
Ønsker meg gjerne det, men nå er jeg jo født og oppvokst i usa så vil gjerne holde tradisjonene
 
Jeg hadde ikke babyshower med første da det ikke var så vanlig. Nå har jeg kjempe lyst på, synes det er en koselig ting å gjøre :)
 
Dette er tredje og siste ungen min, og jeg har så lyst å oppleve en skikkelig babyshower! Masse pynt og mat og gaver :p MEN jeg er helt alene.. jeg har 0 venner. Og dette er jo liksom noe venner skal arrangere for deg. Og det er jo litt stakkarslig å ha en babyshower med familie.. vil jo ikke akkuratt trekke oppmerksomhet til noe som egentlig er så sårt for meg at jeg ikke har noen venner..
Ikke lett

Kjenner meg igjen i dette, har ikke noe særlig venner jeg heller så hadde blitt mest familie. Ikke at det ikke er koselig men som du sier så blir man mer oppmerksom på at man ikke har så mange venner da.

Jeg sier hele tiden at jeg ikke ønsker det men egentlig så ser det veldig koselig ut hvis man har litt venner som kan stelle det i stand. Så babyshower er faktisk et litt sårt tema for meg.

Ser så koselig ut :)
 
Jeg syns det hadde vært kjempekoselig!! Men ingen av mine venner har barn eller noen erfaring med babyshower eller andre baby-ting...så forventer det absolutt ikke :) Men syns det hadde vært VELDIG koselig med en sammenkomst på den måten!
 
Back
Topp