yndlingsmerker på klær til lille...

Bella_

Gift med forumet
Hva er deres yndlingsmerker på klær til deres små?
OM dere har noe da, jeg går litt opp i tøjet hennes, er jo såå mye fint jo[:D]

Her går det endel i Benetton, Name it, Okker-gokker, joha, esprite, claire dk ++++
[:)]

Kappahl, HM, Namit og Lindex, Janus..

Nøstebarna har utrolig mye fint, men dyrt. Men skal innvestere i noe der fra [:)]

Jeg liker Molo hvertfall[:)] Kjempe godt stoff[:)] Har ikke prøvd så mye merkeklær.. Har kjøpt det meste på h&m, cubus, lindex osv..

ORIGINAL: UnniMoor

Jeg liker Molo hvertfall[:)] Kjempe godt stoff[:)] Har ikke prøvd så mye merkeklær.. Har kjøpt det meste på h&m, cubus, lindex osv..

Ja, molo har masse fint, også med masse farver[:)]

ORIGINAL: LittleMonkey

Liker best H&M, synes mange nameit og lindex ++ klær blir så stive etter vask.. Og her vaskes tøyet hele tiden, for hun gulper og slikt stadig..

Jeg har den erfaringen med h&m klær jeg, så det styrer vi unna her hjemme faktisk pga det.... Vaskemiddel da kanskje.. Hmm...

ORIGINAL: Navigare jenta

liker alt [8D]  har mest hm... Hadde jeg vært rik hadde jeg hatt mer ida-t... [8D] Liker også godt d du finner på reflex.... [:)]

jaa, ida-t hadde jeg glemt[:D]

kjøper gode klær på tilbud. da bruker eg ikke masse penger og likevel e d god kvalitet. kjøper ofte fra BarnasHus/Reflex. få ganger fra NameIt, Simobutikken og H&M.

Jeg liker Ida T og Katvig!!!

Venter på en stooooor pakke fra Ida T nå.......

Også Mala da!

Molo og nøstebarn er vel de store favorittene egentlig, enormt god passform og kvalitet. Men har jo ikke råd til bare å kjøpe det da, så det blir endel Name-it og div annet også. Men er en racer på å oppdirve salg, så har gjort endel gode kupp på gode klær, særlig på ferie i danmark!

Name It, Molo, Katvig, Ida-T, Benetton, Cubus, H&M, PompDelux, PolarnOPyret, moonkids, CLAIRE DK osv..

h&m, cubus, lindex, kappahl, name-it,

om vi ikke tar klea i tørketrommelen så blir Martin sine klær også stive, men vi bruker tørketrommelen hele tiden til hans klær og de blir så myke og gode... :D

Back
Topp