Yndlingsmåltid

LM♥10+13♥

April 2013s tøffeste
VIP
Ja, hva er det beste bebisene deres får å spise?
Vi holder på med tilvenning av middagsglass nå, men hun er ikke særlig glad i det gitt.
Så yndlingsmaten hennes om dagen, er visst så enkelt som grøt! Hvor kjedelig det enn er :P Ja, også fruktmos da så klart :D

Her har vi nettopp startet med middag, og det går veldig bra, første dagen var det litt hosting og harking, hehe, men nå spiser hun som regel alt!! Det virker som jeg har en baby som liker det meste, men hun lager koselyder når hun får grøt med eplesmak, hihi, så kanskje det er favoritten??!!

Grøt og middag..nettopp begynt på 8 mnd-glass å der er mye spennende smaker..men favoritten hittil er grønsaker med lam ..styr for all del unna all middagsglass som har fisk i seg..ÆSJ sier jeg bare!!

Grøt og middag..nettopp begynt på 8 mnd-glass å der er mye spennende smaker..men favoritten hittil er grønsaker med lam ..styr for all del unna all middagsglass som har fisk i seg..ÆSJ sier jeg bare!!

Hehe, takk for tipset.. Ikke så veldig interessert i å prøve de med fisk i utgangspunktet :P

Vi har vel prøvd med middagsglass i litt over en uke nå, men det er fortsatt veldig uinteressant, blir bare surving når de glassene kommer frem..Men, får fortsette å tilby, som vi gjorde med vannet, så kommer det seg sikkert =)

emoticon uæææ ja de med fisk er kjempeugg...papsen skulle kjøpe middagsglass til snuppa å tenkte at jaa fisk er jo bra ..opna opp glasset og smakte på det selv for det lukta så blæh å da tenkte jeg at det skal hu slippe å spise *grøss* Så fiskematen den skal jeg lage selv...
Her er det sviskemos som er mest digg for tida, men hu langer i seg det jeg serverer ;)

emoticon uæææ ja de med fisk er kjempeugg...papsen skulle kjøpe middagsglass til snuppa å tenkte at jaa fisk er jo bra ..opna opp glasset og smakte på det selv for det lukta så blæh å da tenkte jeg at det skal hu slippe å spise *grøss* Så fiskematen den skal jeg lage selv...
Her er det sviskemos som er mest digg for tida, men hu langer i seg det jeg serverer ;)

Grøt er best! Hjemmelaga havregrynsgrøt kommer på 2.plass etter fullkornsgrøten til nestle :D

Grøt er best! Hjemmelaga havregrynsgrøt kommer på 2.plass etter fullkornsgrøten til nestle :D

Ikke ofte jeg er her inne lenger, men må jo bare si at spagetti med kjøttsaus fra småfolk går ned på høykant.

Faktisk så klarte jeg å ferske niesa mi på fjorten spise ene glasset her ene dagen hun hadde sett etter lillegullet mitt når jeg hadde vært en tur på butikken....

Ikke ofte jeg er her inne lenger, men må jo bare si at spagetti med kjøttsaus fra småfolk går ned på høykant.

Faktisk så klarte jeg å ferske niesa mi på fjorten spise ene glasset her ene dagen hun hadde sett etter lillegullet mitt når jeg hadde vært en tur på butikken....

Vet ikke hva som er yndlings maten hennes, fordi hun spiser så dårlig omdagen, men om jeg må gjette er det brødskive med jordbær :))

Min liker ikke middags glass. Jeg må lage maten selv fra bunnen av.
Hvis hun skal ha brød, så må jeg vete brødet med melk først. Min lille særing <3

Kjøttkaker og fiskeboller med alt tilbehør er favoritt her.
Han kan spise 3 store mandelpoteter og 2 kjøttkaker eller 3 fiskeboller+ grønsaker.

Han elsker også skive med makrell, skinkeost. Liker det meste egentlig. Ikke arvet kresen genene etter faren sin i allefall :P

Gnavle i seg en banan er også digg.

Hipp mildgrøt med grønnsaker går ned på høykant...virker som det er det eneste middagsglasset som er godkjent her i huset, så skal teste hjemmelaget for å få inn litt variasjon

Ellers er alt av fruktbeger og Nestle pærebananyoughurt namnamemoticon
Grøt er greit nok, men er nok litt lei.

Back
Topp