Yndlingsleke

CENH

Junis12s guttemamma
Hva er yndlingsleken til babyen din?:)
Her er en slags robot fra Lamaze ganske populær:)
 
Det må bli et hundehus hun fikk til jul som synger og lager lyd! Den blir hun alltid i godt humør av:)
 
Vi har fått så mye, så aner egentlig ikke :p men kunne jeg si noe så blir det sånne lekekopper man kan stable eller sette oppi hverandre.

★♡ sent from BVforum ♡★
 
Gamle mobilen til storesøster er populær;) Ellers så er det en syngende robot vi kjøpte på spar kjøp :)

BV App ★
 
Det må vel være alle lekebe til storebror det tror jeg ;)
 
uploadfromtaptalk1357547592244.jpg
Denne fikk han til jul og den er veldig populær om dagen :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Det er storebror sin Lego hest!:D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum
 
Sophie giraffen er god, men nå er den borte vekk så hun har ok glemt de. Ellers er sanseputene jeg syr veldig populære. Og såklart alle lekene til storesøster.Og så må jeg ikke glemme håret mitt da.
 
Sophie giraffen er god, men nå er den borte vekk så hun har ok glemt de. Ellers er sanseputene jeg syr veldig populære. Og såklart alle lekene til storesøster.Og så må jeg ikke glemme håret mitt da.

Knerten her liker veldig godt den leken du sendte :) Han har enda ikke tatt den i munnen,han bare sitter å snurrer på den,og tar og ser på lappene :p
 
Knerten her liker veldig godt den leken du sendte :) Han har enda ikke tatt den i munnen,han bare sitter å snurrer på den,og tar og ser på lappene :p

Så bra :) Her er den i munnen konstant, så hun må ha to, så en ligger alltid til tørk :p
 
Tassen her har ingen favorittleke ennå virker det som, han spinner rundt og rundt og leker med en ting av gangen og skifter ganske ofte:)
 
Hmm hun har ikke en enkelt yndlingsleke tror jeg. Men hun liker godt et sånt mykt togsett og noen rangler :)
 
Hmm gul leke ting med 4 armer og bein. Ellers tutten eller kosen

Sent from my LT25i using BV Forum
 
Det meste hun ikke får lov til å ha. Da som regel mobiler eller fjernkontroll er kjempe morsomt! Ellers har vi en bitering hun elsker og tannbørste når hun skal skifte bleie

sendt ifra BV forum <3
 
Giraffen Sofie, og en sånn fisher price hund som spiller og prater når du klemmer på den
 
Her e d kaninen... Tygge å tygge på øyrene som knittre. Fikk den når hu blei født. Hu har andre leker som e kjempe kjekke, men plutselig så e d bare kaninen sine øyrer som teller igjen :p ImageUploadedByBV Forum1357581459.590071.jpg
 
Back
Topp