Yndlings sjokkoladen!

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Hva er yndlings sjokkoladen deres?

Jeg ELSKER Walters Mandel.... men så er Lindt mitt aller mest yndlings sjokkolade.... 

emoticon

Liker vel det meste av sjokolade..dessverre, unntatt sjokolade med mint :/
Men noen favoritter er melkesjokolade, japp og nonstop. Sistnevnte sitter jeg å spiser nå :)

Isol skrev:
Melkesjokoladen med Toppris - orgasmisk!

Kvikk lunch melkesjokoladeplata <3 Og smash melkesjokoladeplata !

Vanskelig å velge bare en, men Hobby, Lion, Snickers og melkesjokolade med kvikklunch er noen av favorittene!

Ksig skrev:
emoticon
emoticon
emoticon

Kjæresten kom nettop hjem med Bergene melk smør bukk.... mmmmm

Er den ny? Den har jeg aldri hørt om.. Haha. Eller så er det bare meg som ikke følger godt nok med i sjokoladeverdenen :P

Stratos.. Mmmmmm.. Om jeg bare hadde hatt en plate liggende rundt her nå. Mmm!!

pingvinenA skrev:

Ksig skrev:
emoticon
emoticon
emoticon

Kjæresten kom nettop hjem med Bergene melk smør bukk.... mmmmm

Er den ny? Den har jeg aldri hørt om.. Haha. Eller så er det bare meg som ikke følger godt nok med i sjokoladeverdenen :P

kom igjen! følg med! :P    nei, den er kanskje ny, tror den kom ut rett før sommeren?

Veldig glad i mange slag. Men Dronningsjokoladen er jo en favoritt.
Toppris, snickers og japp sier jeg heller ikke nei til.
Og banan twisten :)

porøs melkesjokolade (heter vel bobler nå), cuba, hobby, banansjokolade, snickers

sjokolade er godt 

porøs melkesjokolade (heter vel bobler nå), cuba, hobby, banansjokolade, snickers

sjokolade er godt 

Snickers og Lion

Viste eg ikkje burde gå inn på den tråden her. No har eg akutt lyst på sjokolade, og har ingenting i hus. ARGH!!!
Favorittane er mange, men toppris, kvikklunsj, japp, hobby er vel for øyeblikket på topp.
Fekk ALVORLIG lyst på ein jappsjokolade no altså. Klara eg og lokka sambo ut og kjøpe tru....
Nei, skjerpings!!

Back
Topp