Yesssss!!

Ulva

Forumet er livet
I morgen starter jeg på sprayen og 3.september starter jeg med sprøyter. Endelig er vi i gang!!! Blir nok mer aktiv her inne nå, med mange spørsmål og slikt. Wish me good luck! Hihi!! ;)

Good luck :D gleder meg til å følge med på hvordan det går for deg :) starter med sprøyter selv rundt 17 september så kommer like etter deg ;)

Ja ikke sant! Er så redd jeg skal få masse bivirkninger og slikt, å bli skikkelig dårlig. Men satser på at alt går som smurt! :-D

Ja ikke sant! Er så redd jeg skal få masse bivirkninger og slikt, å bli skikkelig dårlig. Men satser på at alt går som smurt! :-D

Kryssar fingrane for at du slepp unna det verste :) Eg var veldig heldig, berre hetetokter og nokre dagar med lett hovudverk. Vart ikkje hormontroll heller, til mannens store glede! Eg har brukt synarela og fostimon. Kva medisinar skal du bruke?

Kryssar fingrane for at du slepp unna det verste :) Eg var veldig heldig, berre hetetokter og nokre dagar med lett hovudverk. Vart ikkje hormontroll heller, til mannens store glede! Eg har brukt synarela og fostimon. Kva medisinar skal du bruke?

Starter på Suprecur i morgen og etterhvert Menopur og puregon sprøyter

Lykke til Ulva og Bella :-)
Håper alt klaffer for dere begge og at det blir full klaff på første forsøk :-)

Back
Topp