Yes

Littlå

Glad i forumet
Da her jeg ringt Haugesund igjen. Og det blir innsett idag[:D]. 1 var flott og 2 var sånn bobbob. Kunne være vi fikk muligheten til å sette inn 2 egg.. Men det er gubben meget skeptisk til..
Hva mener dere? Hvor stor er sjangsen for at begge to overlever da??
Han er livredd tvillinger.[8D]

ORIGINAL: Fomle

Så bra!!

Jeg hadde deff. satt inn to egg... Men så er ingen av oss redd tvillinger, men ser på det som en fordel... [;)] For da slipper vi en runde til med ivf når vi skal ha søsken [;)]

Men det er nå meg da[:D]

Hehe, jeg er klar. Men vi har jo 1 fra før av da, som er midt i den verste trassen[;)] Er nok derfor han er redd[8D]
Men vil han ikke, så er det greit det... men håper på å snu han på veien til Haugesund[;)]

Så bra at det blir insett!:)

Jeg satt inn to første gang og ble gravid med 1 baby:) vi fikk spørsmålet når jeg satt i stolen der oppe,å det var ikke noe vi hadde tenkt igjennom på forhånd:)

Lykketil på reisen til Haugesund,kjør forsiktig!

Vi satte inn 2 uten tvil, men nå har vi vært igjennom dette en gang så for oss takket vi ja. Blir det tvillinger er vi super heldige og glad for det. Blir det en er vi heldige og slipper en runde til. Men når en setter inn 2 så er sjansen like stor å få ingen til en eller to..

Masse lykke til med innsett

Her håper vi på å få lov å sette inn 2 om muligheten byr seg, så hadde gått for det jeg uten å nøle[;)]
Blir det twinns så vet man jo aldri kunne jo blitt d uansett?? kansje det er sjebnen da?[8D]

Så bra! Lykke til med innsett! Spent på om det blir 1 eller 2[;)][:D] 

Vi satte inn 2. For oss var det ingen tvil. De hadde kastet det andre om det ikke ble satt inn. Ble alikvel bare gravid med en. Sjansen er vel ikke så veldig mye større for at det skal bli tvillinger har jeg hørt.

Lykke til[:)]

Jeg villa satt inn 2, om man hadde mulighet for det[:D]
Masse lykke til allefall[;)]

kjempe bra[:D]

sett inn to[:D]

eg gjorde et begge gangene og eg har ikke tvillinger[:D]

masse masse lykke til[:D]

Back
Topp