YES

VilSåGjerne

Forumet er livet
etter vekttap på 19 kilo(utenom gravidkiloene) så funker kroppen min[:D]

kuttet ut metforminen.............og mensen kom som den skulle uten de, det hadde eg aaaaaaaaaaaldri trodd[:D]

og vet dokkar ka?????

eg har eggløsning hver mnd[:D]noe som eg aldri har hatt før(før eg ble gravid)[:D]

og vet dokkar ka????????????+

[&:]samboer e helt giret, hver gang eggløsning er  på plass så e han der[&:][:D] han mener vi bør stå på no[:D]

hehe[:D]

har jo lyst på flere barn men tanken på en fødsel til no e egentlig uaktuelt hehehehe[:D]

men hadde jo selvfølgelig blitt sååååååååååååååå glad hadde vi klart det på egenhånd[:D]

MÅTTE BARE SI AT KROPPEN MIN FUNKER BEDRE ENN FØR[:D]

Det er jo helt superdupert!! Bare å hive seg rundt ved hver el det[:D]

Hva er hemmeligheten bak ett sånt vekttap da? Er nødt til å gjøre noe med kroppen her også nå[:'(]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Nesing

Så herlig at kroppen er i gjenge igjen! Det betyr bare at sjansen for et lite, hjemmelaget mirakel i høyeste grad er til stede. Lykke til, VilSåGjerne! [:D][:D]

Signerer Nesing [:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Så flott![:)]

ORIGINAL: småsmurf

Så bra at kroppen skjønner hvordan den skal fungere[:D]
Håper at det klaffer med natur metoden da, alltid lov å håpe[:D]

[;)]

ORIGINAL: småsmurf

Så bra at kroppen skjønner hvordan den skal fungere[:D]
Håper at det klaffer med natur metoden da, alltid lov å håpe[:D]

Så utrulig bra då! Er og veldig spent på om kroppen kommer i orden av seg sjølv[:)]

Men kossen e du heilt sikker på at da er el? Har du tatt blodprøve? For eg fekk streng beskjed om at det ikkje var vits å ta el-test. Fekk positiv kvar måned uten el.. Og fekk mensen fast. Ikkje meininga å kanskje dempa din begestring, men må jo spør[8D][;)]

det e jo knallbra

ORIGINAL: vestlandsjento

Så utrulig bra då! Er og veldig spent på om kroppen kommer i orden av seg sjølv[:)]

Men kossen e du heilt sikker på at da er el? Har du tatt blodprøve? For eg fekk streng beskjed om at det ikkje var vits å ta el-test. Fekk positiv kvar måned uten el.. Og fekk mensen fast. Ikkje meininga å kanskje dempa din begestring, men må jo spør[8D][;)]

eg tester ikke med el tester. men alt det slimet som kommer regner eg me e el[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det er jo helt superdupert!! Bare å hive seg rundt ved hver el det[:D]

Hva er hemmeligheten bak ett sånt vekttap da? Er nødt til å gjøre noe med kroppen her også nå[:'(]

hemmeligheten?????? lurer på ka det e eg også.

det eg har kommet fram til d må være at livet mitt e mye mere travelt no enn før.MYE MYE MYE mere i bevegelse heeeeeeele dagen[:D]

First of all; SÅ FLINK DU HAR VÆRT MED VEKTTAP!!! Her sitter det 10 igjen før jeg er fornøyd..
Også må jeg klappe i hendene over at kroppen din er i "rute", SÅ GØY!!! Bare å sette i gang det [;)] Uansett mange mnd igjen til ny fødsel.. thihi..

Ønsker dere masse lykke til, håper det ordner seg på egenhånd[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: vestlandsjento

eg tester ikke med el tester. men alt det slimet som kommer regner eg me e el[:)]

Høyres lovande ut[:)] Da fekk eg nesten aldri. Har høyrt om fleire PCOS damer som har blitt "i orden" igjen etter ein graviditet[:D]

ORIGINAL: Sarah

First of all; SÅ FLINK DU HAR VÆRT MED VEKTTAP!!! Her sitter det 10 igjen før jeg er fornøyd..
Også må jeg klappe i hendene over at kroppen din er i "rute", SÅ GØY!!! Bare å sette i gang det [;)] Uansett mange mnd igjen til ny fødsel.. thihi..

Ønsker dere masse lykke til, håper det ordner seg på egenhånd[:)]

sign denne

så deilig at ting fungere:) så flink du har vært ang vekttap og for en herlig mann du har!