Yes!

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Fikk etterbetalt sykemeldingspenger for det siste halve året i dag! Satsen min var feil, så nå er det rettet opp, og plutselig hadde jeg elleve tusen ekstra på konto :P så da ble det impulstur til IKEA å kjøpte kommode og masse stæsj til hus og lekestue i hagen vår;) jublejuble! Nå kan permisjonen bare starte neste fredag, for nå er alt i orden i forhold til NAV styret ihvertfall : D

Så kjekt når alt ordner seg.:D

Så fryktelig kjekt ;) god tur til IKEA :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Så bra! Jeg venter også på etterbetaling fra Nav. Søkte sykepenger og fikk veldig lite i forhold til lønnen. Sendte en klage, men venter fortsatt på svar.
Håper at svaret er positiv :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Så bra! Jeg venter også på etterbetaling fra Nav. Søkte sykepenger og fikk veldig lite i forhold til lønnen. Sendte en klage, men venter fortsatt på svar.
Håper at svaret er positiv :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Måtte gå gjennom regnskapskontoret for jobben min, å få de til å sende inntektsendring, for feilen lå der for meg.. NAV kunne jo ikke svare på noenting:/ har litt variabel inntekt, spesielt på høsten jeg, men antall timer pr år er jo det samme.. Hvis jeg ikke hadde oppdaget det ville jeg fått samme mndslønn på å gå hjemme nå, som for 3,5 år siden når jeg gikk hjemme m snella:P

Back
Topp