MissSE Elsker forumet 21 Jan 2011 #1 Da var overføring av pappa-perm til meg iorden! I siste liten! Måtte bare si det, jeg ble 10 kg lettere! Nå kan jeg slappe av i ti uker til [8D]
Da var overføring av pappa-perm til meg iorden! I siste liten! Måtte bare si det, jeg ble 10 kg lettere! Nå kan jeg slappe av i ti uker til [8D]
IrenePirene Forumet er livet 21 Jan 2011 #3 ORIGINAL: verteline liker knappen! ;) liker liker knappen! [:)]
Gedine87 Glad i forumet 21 Jan 2011 #6 ORIGINAL: IrenePirene ORIGINAL: verteline liker knappen! ;) liker liker knappen! [:)] [:D][:D][:D] så bra da..
ORIGINAL: IrenePirene ORIGINAL: verteline liker knappen! ;) liker liker knappen! [:)] [:D][:D][:D] så bra da..
MissSE Elsker forumet 21 Jan 2011 #8 ORIGINAL: mokkakka hvordan fikk du det til ?[:D] Pappa kan ikke være hjemme med barnet pga sykdom, psykologen hans har ordnet det for oss, men det har tatt tid, du vet NAV... [:-]
ORIGINAL: mokkakka hvordan fikk du det til ?[:D] Pappa kan ikke være hjemme med barnet pga sykdom, psykologen hans har ordnet det for oss, men det har tatt tid, du vet NAV... [:-]